Gå til innhold

Både mamma og mormor syns tulla er bortskjemt!! =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun er snart 7 uker og allerede bortskjemt... hehe, såg det selv i dag ute hos mamma; hun må bysses hvis hun er litt trøtt, nåde hvis man setter seg ned i sofaen, kan ikke legge henne i senga,da våkner hun etter to min, og hun tar til nød smokken - aller helst bør den være dyppet i litt fennikkelte med sukker i - nam nam!!

også bruker hun puppen som smokk... kan sitte hele formiddagen og kvelden og tror hun er sulten hele tiden - men det viser seg at hun bare koser!! hehe

sånn er det med førstemann - =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke skjemme bort en baby på 7 uker, da trenger de så mye nærkontakt og kos som de bare kan få, første eller andremann, Er bare den generasjonen som synes all kos er å skjemme bort. Fordi om de må vugges i søvn ved 7 uker betyr det ikke at de må gjøre det resten av livet. Vi bysset, koste og bar på babyen vår de første ukene og allerede fra 3 mnds alder kunne vi legge ham våken i sengen sin og han fant søvnen selv og sov nesten hele natten rundt. Så bare kos deg du, rutiner og slikt kan du vente med

Skrevet

Min var ogsaa slik i den alderen, men naa er han saa flink til aa leke paa egenhaand at. Kos deg med bebisen du, det er ikke lenge de smaa har tid til det ;)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Bare kos videre, men jeg fikk tips av HS om å ikke være veldig mye smokk for min baby. Skal jo leve også sa hun, jeg satt med puppen ute hele tiden:) ... og så hadde vel jeg kanskje droppet sukkeret på smokken :)

Skrevet

hehe, tror ikke de la så veldig mye i det...

vi koser oss nå vi, og snuppa har det bra!!! =)

Skrevet

I alle dager for noen foreldre..

Nei byss og bær på nurket ditt, det gjorde jeg de to første mnd og har ikke blitt straffet for det. Nå er hun 6mnd. Men smokk gjør du deg selv en tjeneste å "påtvinge"..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...