Plutseliten :) Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 fikk jeg i posten i går.Har slitt med musearm en stund.Leste om det og hva gjør jeg.. og fikk tips fra vår helse om alternativ behandling. Bestilte en sånn...og jaggu har det hjulpet ) Det er en liten pennformet sak...som jeg trykker på 30-40 ganger på det vonde stedet.Det gir små elektriske støt som da sender signaler til hjernen,som frigjør endorfiner. Det er ikke vondt,er bivirkningsfritt og kan brukes både på kroniske og akutte smerter Dagens helsetips
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Så bra!!! Skulle kanskje hatt en sånn liggende da, i tilfelle det skulle dukke opp en vondt eller to....
Plutseliten :) Skrevet 2. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2007 Jepp...kjempelurt...og den virket på datterens skuddarm/skulder som verket etter for mye trening... Venter spent på spenningshodepinen som dukker opp innimellom.Der er alt fra naprapat til avspenningsterapeut prøvd....uten hjelp. Virker denne på det,da skal produsenten få medalje ))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå