Twintipp og himmelblå Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Blir de kalt for Tobias??? He he..... Ustanselig skal folk kalle han Tobias....:-p
It's all about me Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 HÆ? Og sammenhengen mellom de to nevne er......at e begynner på T?? Nei det må da være en teit forkortelse, he he.
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2007 Ja, spør meg ikke.... Logikken lenge leve. Oldemoren hans har vi gitt opp, hun tror han heter Tobias hun nå, vi orker ikke bemerke det hver bidige gang:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå