☆Pacific sunset☆ Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Bare lurer da jeg har en liten Tobias selv ;o)
Gjest Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 jeg har ikke, men på min første barselgruppe het 4 av 6 tobias:-) Andregag var det 1... kjempepoppis i vestfolf
☆Pacific sunset☆ Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2007 Oiii - ser at det er litt poppisnavn... men syns det er så søtt jeg
Gjest Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 det er KJEMPEFINT!!!! dessuten; Min kusine kalte datteren sonja - og var superstolt over å ha et sjeldent navn..Snakket mye om hvor kejdelig det måtte være å komme på skolen, og gå sammen med kristine r, kristine h, kristine u - og selv hete kristine.. men på første skoledag visste det set av at 30 elever var det to sonja'er:-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 ikke baby, da. Han er 3 år...
jordbær mathilda Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 I de 10 årene jeg har jobbet i barnehagen har jeg faktisk aldri hatt noen som heter tobias!
☆Pacific sunset☆ Skrevet 2. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2007 Jøss Jeg kjenner ingen andre som heter det, men vet at det ligger ganske høyt oppe på poppislisten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå