lille je Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Torstein Helstad på golden goal snart nå... Er ikke hann deilig, så vet ikke jeg!
Gjest Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Jo,men skulle vært litt freshere på håret....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 om jeg later som han ikke spiller for brann så går det greit..og ikke har han den fæle dialekten heller.. men han spiller for brann og da er det minuspoeng på skalaen med en gang..
It's all about me Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Nei da vet ikke du.....for han var ikke mye deilig nei :o/
lille je Skrevet 2. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2007 Jaja, jeg heier på Rosenborg og de tok jo han derfra, men jeg er villig til å tilgi han der det meste....
chill+enda en til Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Han er ikke så dum, men trekk for at han spiller på Brann, såklart, hehe Noen av dere bergensere som så ham pent brettet ut i reklameavisen, hmmm, var det for Lagunen tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå