☆Anonymia☆ Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 norges store stolthet vil jeg påstå å si..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 kjempebra er han. også synes jeg han er sjarmerende også jeg da. har alltid synes det. hobbit eller ikke.
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Han er RÅÅ) Da snakker vi idol!!
* 5 om dagen * Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 er vist bare meg som kan styre min begeistring når det gjelder han... aldri vært noe fan av han jeg...
katlinka Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Enig så enig.. måtte gå på youtube å mimre litt.. world idol osv. Hehe... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå