Gå til innhold

omg.. petter stordalen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde tatt livet av han om jeg var jan fredrik. hahaha. så energisk da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg hadde klikka hadde jeg vært der sammen med han...

Skrevet

jeg hadde skubbet han ned fjellsiden.

Skrevet

Hehehe - det tenkte jeg også.

Skrevet

stordalen hadde gått opp på 2 timer uten jan fredrik det er jeg sikker på..han gikk jo faen meg med sekken hans også. enda tapte de. hehehe.

Skrevet

Ha ha ha - sa akkurat til samboer i sted at jeg hadde klabbet til ham om jeg hadde vært JF:o)

Skrevet

Han minner meg om hunden mamma og pappa hadde før...hun løp samme løypen som de gikk, fem ganger før de kom frem, he he

Skrevet

Tenk å hatt han som treningskompis da! Ingenting er bedre enn superenergiske folk å trene med :-)

Skrevet

Type hyper ja hehe! Hadde klabba til han jeg ja

Skrevet

Tenk så deilig å ha så mye energi da?

Skrevet

Ganske hyper type, men jeg kunne trengt en slik treningsveileder/ inspirator.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...