(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 jeg hadde tatt livet av han om jeg var jan fredrik. hahaha. så energisk da.
It's all about me Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Ja jeg hadde klikka hadde jeg vært der sammen med han...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2007 stordalen hadde gått opp på 2 timer uten jan fredrik det er jeg sikker på..han gikk jo faen meg med sekken hans også. enda tapte de. hehehe.
*Rutletutt* Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Ha ha ha - sa akkurat til samboer i sted at jeg hadde klabbet til ham om jeg hadde vært JF:o)
*Rutletutt* Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Han minner meg om hunden mamma og pappa hadde før...hun løp samme løypen som de gikk, fem ganger før de kom frem, he he
chill+enda en til Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Tenk å hatt han som treningskompis da! Ingenting er bedre enn superenergiske folk å trene med :-)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 Type hyper ja hehe! Hadde klabba til han jeg ja
Tingelingelate med to tomater Skrevet 2. november 2007 #11 Skrevet 2. november 2007 Tenk så deilig å ha så mye energi da?
ToPrinsesser<3 Skrevet 2. november 2007 #12 Skrevet 2. november 2007 Ganske hyper type, men jeg kunne trengt en slik treningsveileder/ inspirator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå