Plutseliten :) Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 bøkene er så fine Og idag, fant jeg Putte i blåbærskogen og tante Grønn,tante Brun og tante Fiolett på pallesalg.Ikke at de må være så billig,men da er det en ekstra bonus ) Kjøpte inn og har liggende til lille baby niesen som kommer i februar og venninneguttebabyen som kommer i mars Husker de bøkene selv fra min barndom,datteren kunne noen av de utenat,og lillegutt får sine første til jul. Jaja...det var fredagens bokanmeldelse
♥Snulder Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Mimre, mimre!!! Husker disse bøkene godt selv ja!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Elsker de bøkene jeg:-))) God minner:-)
Tokatter_USA Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Min lille Snups er veldig glad i Putte i blåbærskogen. Selv hadde jeg ingen Elsa Beskow-bøker som barn, jeg husker bare at jeg så dem hos venner. På biblioteket her jeg bor finnes de på engelsk, men jeg foretrekker vår norske. (Ikke akkurat originalspråket det heller, men litt nærmere!) Det er i det hele tatt masse svenske barnebøker i engelsk oversettelse her, men ingen norske. Ikke noe Alf Prøysen, Tor Bringsværd, eller Anne-Cath. Vestly. Hva kommer det av, tro? Enda så stolt denne byen er av sine norske opprinnelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå