Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Min lille gutt er 21 måneder. Hva skal jeg ha på ham under parkdressen... Blir det mye med stillongs (strømpebukse, ikke ull) + vanlig bukse (jogge- eller olabukse)? Og body/genser? Hva har dere andre under? Vet noen sverger til ull (er ikke vått her, så ingen fare for at han blir våt akkurat nå). Er mellom 0 og 10-12 grader på dagtid. Har parkdresse med utagbart for (har tatt ut foret, men kan seff sette det fast igjen). Usikker
Gjest Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Jeg har ull innerst,så tynn fleece under parkdressen. Hadde den vært foret,hadde jeg kunn hatt ullundertøy.
Gjest BigMama og februargutta Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 signerer, ull om det er kaldt er det 10grader vanlig strømpis/body og fleece,jogge dress..
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Jeg bruker 1 lag med ull (stilongs(body), og et lag med tynn fleece (bukse/trøye), og så dressen. Bruker og ullsokker, og lue med ull. Er omtrent samme temperatur her, som hos dere, og dette ser ut til å være passe. Han er ikke svett, men god, og varm
Den heldige eier av ett barn Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Har til nå brukt ullundertøy fleecedress og så parkdress over. Etter tre timer ute i dag, så var tulla kald på armene, så nå blir nok foret satt på plass. Her er det 5-10 grder, men det blåser noe voldsomt. Så da blir det jo fort litt ekstra kaldt.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Under parkdressen, som har foret i hele tiden, har vi strømpebukse, body og genser... går over til ull når det blir litt kaldere ute...
Mirakeljenta08 Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 vi skal nå begynne med ull under også fleece da(tynn) ikke lett med hva e skal velge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå