Gå til innhold

Hva har man under parkdressen nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille gutt er 21 måneder. Hva skal jeg ha på ham under parkdressen... Blir det mye med stillongs (strømpebukse, ikke ull) + vanlig bukse (jogge- eller olabukse)? Og body/genser?

Hva har dere andre under? Vet noen sverger til ull (er ikke vått her, så ingen fare for at han blir våt akkurat nå).

Er mellom 0 og 10-12 grader på dagtid. Har parkdresse med utagbart for (har tatt ut foret, men kan seff sette det fast igjen).

Usikker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ull innerst,så tynn fleece under parkdressen.

Hadde den vært foret,hadde jeg kunn hatt ullundertøy.

Gjest BigMama og februargutta
Skrevet

signerer, ull om det er kaldt er det 10grader vanlig strømpis/body og fleece,jogge dress..

Skrevet

Jeg bruker 1 lag med ull (stilongs(body), og et lag med tynn fleece (bukse/trøye), og så dressen.

Bruker og ullsokker, og lue med ull.

Er omtrent samme temperatur her, som hos dere, og dette ser ut til å være passe. Han er ikke svett, men god, og varm :)

Skrevet

Har til nå brukt ullundertøy fleecedress og så parkdress over. Etter tre timer ute i dag, så var tulla kald på armene, så nå blir nok foret satt på plass. Her er det 5-10 grder, men det blåser noe voldsomt. Så da blir det jo fort litt ekstra kaldt.

Skrevet

Under parkdressen, som har foret i hele tiden, har vi strømpebukse, body og genser... går over til ull når det blir litt kaldere ute...

Skrevet

vi skal nå begynne med ull under også fleece da(tynn)

ikke lett med hva e skal velge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...