Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Fatter ikke at så mange av dere lager dere slike glorete, fæle, blinkende, reklamebefengte hjemmesider - som gjerne ligger åpne for en hel verden av blant annet pedofile kikkere! Samtidig klarer dere ikke at gullungen får en kjole med litt mønster på; Nei da man er da design-bevisst?!
Gjest ->>- Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Vel, ja, de er stort sett stygge. Uten at jeg bekymrer meg spesielt for pedofile kikkere på internettet. Det hadde ellers vært morsomt om du og andre anonyme begynte litt aktiv begrepsavklaring, gjerne som en fotnote til innleggene; hvem er i dette tilfellet "dere" som har piczosider, og hvem er "dere" som ikke tåler mønstrede kjoler, og er disse alltid sammenfallende?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 "dere" er de som måtte føle seg truffet ;-) Og, nei de henger ikke alltid sammen, men akkurat nå følte jeg for å sammenlikne litt. Men hovedpoenget var at piczosidene er så fæle...
Gjest Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Ja, det blir vel kanskje ikke de fineste sidene. Men de er veldig enkle (slipper html og lignende). Og hvor mye glitter og stas man vil ha velger man jo selv. Så for meg er siden genial, da jeg ikke er videre talentfull når det gjelder slike ting. Og forøvrig så går det fint an å sette passord på siden sin slik at uvedkommende ikke kan se.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Ja, da er det jammenmeg rart at ikke flere gjør det.
Cat.68 Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Det er mulig det, jeg synes siden vår er kjempefin jeg. Dessuten liker jeg kjoler med mønster på , hehehe.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Ja, Cat., jeg var innom og såg på fotografbildene til lillejenta di - kan ikke si at jeg hengte meg spesielt opp i glitter og stas, synest siden deres var kjempe fin!!!!
☆Anonymia☆ Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 syns faktisk min sønn`s side er veldig fin jeg.. ikke mye glitter der..
Gjest Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 Din er kjempefin Kine :-) Synes forvørig min ser helt ok ut.. Finnes ikke ett eneste glitterbilde heller
☆Anonymia☆ Skrevet 2. november 2007 #11 Skrevet 2. november 2007 takk for det chanzei :DD er ikke så verst din heller ) men med så herlige gutter som vi har så skal det mye til for å gjøre sidene våre stygge..
Gjest Skrevet 2. november 2007 #12 Skrevet 2. november 2007 Mohhahaha.. Så sant så sant Men NÅ er jeg irritert! Er noen som kaller seg Pølsa her!! Er mitt nick det! Min andre personlighet. =P
Gjest Skrevet 2. november 2007 #14 Skrevet 2. november 2007 Ja dæven ta. Pølsa er lizzom mitt nick da! Jeg bytter bare noen ganger lizzom. Liker å leve på kanten! Hehe.. Der ser du hvor innholdsrikt livet mitt er. Jeg tar helt av om dagen jeg. Hehehe
☆Anonymia☆ Skrevet 2. november 2007 #15 Skrevet 2. november 2007 hahahaha ja men hva faen skal man gjøre da..?? må jo skape litt action..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå