mamman te Vetle og Alma Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Hvordan er den ringtesten? for å sjekke hvilket kjønn det kan være
♥2 små gull♥ Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Nål i tråd: Holder du en nål i tråd over magen og den beveger seg i sirkler, blir det en gutt. Beveger den seg sidelengs, ventes en jente. Er nål der da, men sikkert samme nytte.
♥2 små gull♥ Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 http://www.babyverden.no/templates/Article____412.aspx Her er kilden forresten.
Mammapudding Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 hmm..har hørt omvendt jeg, at om den går i sirkel er det jente og pendler den er det gutt..Stemte med jente på meg, gikk i sirkel og jeg fikk en jente:)
mamman te Vetle og Alma Skrevet 2. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2007 oki, denne gikk litt hit og dit.. men kanskje mest att og frem.. jaja, det blir nå hva det blir!
*Rutletutt* Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Du skal ikke gjøre det selv...og det er sirkel for jente og pendel for gutt. Tas over magen når du er gravid, ellers over håndleddet. Glatt gullring i sytråd eller hårstrå. Den skal vise alle barn du kommer til å få i rett rekkefølge - også de som er mistet ved sa ol. Stemte på meg i allefall;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå