Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 For være litt positive og tenke litt på hvor flinke vi mødre er. Hva gjør deg til en "perfekt" mor?;-) (tenker ikke da på ting som, fullamming o.l, for det er noe ikke alle kan)
Gjest Ut på tur Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Jeg elsker barnet mitt over alt på denne jord, og hun skal få så mye omsorg og kos som hun trenger opp gjennomlivet.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Uendelig med kjærlighet og omsorg! Det er det viktigste... Fyller alle de behov mine barn har - mat, drikke, tørr bleie, vask - dagligdagse ting. At de kan stole på meg 110%. Og at de aldri tviler på min kjærlighet
En liten mamma Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 For min lille skatt er jeg den perfekte mamma (enn så lenge). Ho får all min kjærlighet og omsorg, trygghet og varme. Ho vet at mamman hennes elsker henne, og ho stoler fullt og helt på meg.
LINDA*** Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Tja... Jeg tror definisjonen på en perfekt mor(eller far) er som følger: (tunga rett i munn her - les setningen méd parantes, eller uten) Babyen kan ikke få en mere perfekt mor (eller far da) enn hun(og/eller han) som forsørger den(babyen) i livets medgang og motgang. Katching;)
Turid Laila Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Jeg er en perfekt mor fordi jeg elsker sønnen min over alt i hele verden, og jeg er mamman hans, så ingen kunne vært en bedre "mamma" for min sønn enn meg. Han får all den omsorg og kjærlighet han måtte ønske!
Turid Laila Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 I bunn og grunn samme svaret som Lara28 ser jeg
Ioren Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Ser ikke på meg selv som en perfekt mamma, det kommer jeg nok aldri til å bli. Tror ikke jeg vil strebe etter å bli det heller, for ingen er perfekt. Men jeg kommer til å gjøre mitt beste for at han alltid skal føle seg elsket, alltid ha et sted å komme til om det er noe, og kommer alltid hjelpe til med det jeg kan gjøre noe med. Likte svaret du ga, Lara28, det er det nærmeste man kommer perfekt
Ladybug~N&E Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 jeg er langt i fra perfekt og kommer nok heller aldri til å bli det. men jeg gjør så godt jeg kan;) jeg elsker sønnen min og skal være der for han, ta vare på han og gi han alt det han trenger resten av mitt liv. regner med det holder i massevis!!! dessten er jeg ikke redd for å spørre etter hjelp når jeg føler jeg ikke strekker til eller når det er nok jeg ikke kan og det tror jeg er viktig i "kampen" mot å være perfekt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå