Gå til innhold

blir så lei meg.. (utenfor tema?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min er nå ute på jobb i nordsjøen på båt.. og endelig ringte han til meg, har gledet meg sånn til å snakke med han! fortelle om hva som skjer her hjemme, og at babyen har det fint inni magen.. han var båtsyk og hadde spydd, så var ikke i toppform.. plutselig sa han bare at han skulle legge seg, så "hadet".. hadde såvidt fått snakket med han. Vet jo egentlig at det bare er fordi han var dårlig.. Men savner jo han, og hadde gledet meg så masse til han skulle ringe.. vet ikke om det er noe å syte for, men jeg ble allikevel så lei meg (full i hormoner kanskje?) Så nå får jeg bare vente til han ringer igjen, vet jo ikke når det blir...

Ble litt sytete dette, men uansett godt å få det på "papiret"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff skjønner at du føler deg litt skuffet. Men du får bare prøve å se det litt fra hans side. Han var sikkert trøtt og sliten, å ville sove. Men du fikk iallefall noen få ord med han da. Ikke værst bare det:)

Håper dere får en lengre prat neste gang!

Skrevet

Skjønner deg veldig godt. Hadde også blitt lei meg og følt meg ensom. Men tenk for hans del at han hadde behov for å legge seg, og hadde antagelig ikke vært en så god lytter om du hadde fått fortalt alt. Kanskje det hjelper å skrive ned alt du skulle fortalt han? så får du det liksom ut, selv om han ikke hører det. så kan du fortelle det neste gang han ringer...

Skrevet

ja, jeg følte meg litt ensom i går kveld! håper han ringer i løpet av dagen, går jo rundt med telefonen hele tiden! hehe... skal sitte å skrive neddet jeg vil snakke med han om, så er jeg litt forberedt.. tusen takk for oppmuntrende ord:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...