Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Er det noe anbefalinger på dette punktet? Hvor lenge de kan/bør få grøt og barnemat på glass?
Gjest Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Vesle her spiser grøt til kvelds hver eneste kveld hun, 13 mnd.
Minesmå:)+en til! Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Jeg spurte HS om d var vanlig å trappe ned på grøten da de rundet året. Hun sa NEI, de skal tidsnok få spise brødskive...gi han grøt til han ikke vil ha mer.HIHI... Spiser kanskje grøt på 10 årsdagen han... Neida. Slutter når det passer, men ikke snart. Han er 12 mnd.
Honningmelon Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Eldstemann spiste grøt til han var 2 år han :-) Minste spiser grøt x 2 pog brødskive en gang pr. dag. Kommer nok til å fortsette med grøt så lenge hun vil ha.
Cecelia & jentene Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Jenta mi spiser grøt til kvelds hver dag...hun er 19måneder:)
It's all about me Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Lillegutt er 18 mnd og det hender fremdeles at han får grøt. Ikke fast, men sånn innimellom. Hadde kasnkej gitt daglig fremdeles hadde det ikke vært for at det er verdens dårligste utvalg i grøter for cøliakikere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå