Gjest Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Sitter her å kjede meg, lille gutten sover skulle ønske mannen min var her nå.. savne han allerde, skal være vekke litt over 2 uker, det er jo ikke så lenge.. men huff.. så kjedelig det er...
*sola ღ Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Vel, min seiler ikke så mye akkurat..men er på jobb på båt ja. Når du sier seiler tenker jeg sånn hobbygreie.. :-)
Mille** Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Huff, stakkars deg. Jeg er alene hjemme i kveld bare jeg, og gledet meg egentlig litt. Men nå er det bare kjedelig, har forspist meg på sjokolade også... ;o( Tror ikke jeg hadde takla det så bra hvis jeg hadde hatt en mann som var så mye borte... Klem
Gjest Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Han seiler i Ubåt.. helst siden vi ble sammen så har han vært på båt, så jeg kjenner ikke så godt til de andre rutinene men det blir ikke så veldig lenge til, for i januar skal han begynne på skole, da får jeg ha ham for meg selv ;)
*sola ღ Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Å, det hørtes bra ut. Skulle ønske min hadde funnet noe å gjøre på land. Savner han ja...Håper det går bra med skolegangen da. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå