silhah og emilie Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 altså..jeg og sambo har 4-års dag på søndagen..og vi er helt totalt blakk... tips til hva jeg kan gjøre for å overraske han? hvordan kan vi kose oss skikkelig uten at det koster noe?
☆Anonymia☆ Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 har du råd til å handle inn noe mat ? eventuelt bruke noe dere har kjøpt fra før ? lage en god middag,skrive et kjærlighets brev til han,gjerne med bilder av dere to pluss barn .... pynte deg litt og avslutte med noe god sengekos ..
lille je Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Sats på fint vær (HAHA; Trondheim), bak boller og lag kakao og gå på tur i bymarka og ha piknik! (ta med vesla også) Ta trikken til Lian:)
silhah og emilie Skrevet 2. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2007 ja jeg tenkte på det..men det er så kjedelig på en måta for slike ting gjør jeg egentlig ganske ofte:p
silhah og emilie Skrevet 2. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2007 sambo er anti gå tur da hehe:p men det hørtes veeeeldig koselig ut..vi bor jo nesten på lian også da hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå