Gjest Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Hva betyr egentlig den nye slutten på nicket ditt?!
Gjest Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 tillab! Måtte bare blande meg litt jeg! Må bare gratulere!! så artig med en til! når har du termin? hvor langt er du på vei?! Sååå morro! alt bra med emlba? hvor stor forskjell blir det? klem;)
lenej :o) Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 har ikke du sett pororo, den lille pingvin på tv2 junior på morgenen? han er så søt, å mini digge han, måtte kjøpe dvd med pororo til han. så nå har jeg fått "pororo her! pororo der!" på hjernen...
Gjest Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Bland i vei du:) Har termin 5 mai og det blir rett i underkant av 20 mnd mellom Embla og lillesøster/bror:) Og alt er knallbra med Embla, går i 100 som alltid, lille propellen min:) Og med dere? Du måkke drive av og endre nick hele tida, henger jo aldri med på hvem du er og hvor du gjemmer deg;) Hehe...
Gjest Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Haha, lenej, nei dt har jeg ikke fått med meg:) Festlig....
Gjest Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 20 mnd ja! det blir jo perfekt! tenkt på noe navn da? Med oss er alt bra! snuppen er 9,5 mnd alt! koser meg gløgg ihjel! gleder meg også til å bli gravid igjen! Håper å begynne å prøve til våren en gang! Skal ikke endre nick mer nå.. hehe.. er greit at ikke alle folk en blir kjent med "glemmer" en Godt å høre at alt er bra med Embla!
Gjest Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Blir det jente skal hun hete Eira, og blir det gutt skal han hete Balder:) Prøve alt til våren? Så moro! *lykke til* Har jo "kjent" deg lenge nå, men ikke hengt med i svinga jeg;) Hehe... Er han høyt og lavt om dagen?
Gjest Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 FIne navn! klinger bra sammen med Embla! hehe. ikke så greit å henge med i svinga her, men nå vet du iallefall det nye nicket mitt! Ja.. høyt og lavt og over alt!! Mye å passe på Ha en fortsatt fin fredags kveld! må være sosial! sambo blir sur når jeg sitter her... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå