Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Nå har jeg hørt det også... Om du er spinkel og lav får du før terminen!...just as you know;p *dåh* (dette ble ikke sagt om meg,men ei anna ei)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Hehe, det er mmange rare meninger der ute ja. Jeg tror svangerskapet/babyens kjønn/fødselen er bare sååå spennende temaer for folk flest at de må bare mene noe:) Når det gjelder det du hørte så er både jeg og min søster ganske slanke og lave ( ca 50/163). Jeg har født to ganger - den første gangen to dager etter termin, den andre gangen en dag før termin. Men min søster har gått 10-14 dager over med alle sine tre:-)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Helt enig. Hehe Mange som mener mye når man går gravid! Jeg er selv lita å slank, og tusenvis av vennene mine sier at jeg SÅ kommer til å få lenge før termin osv. Som om det har noe med det å gjøre hehe
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Mhm,har de liksom plutselig ikke plass til ungen da liksom!? ;p
Bdancer Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 det hørtes rart ut... mange som er lave får jo stor mage, fordi magen må vokse utover da det ikke er så stor plass i lengden. og folk synes det ser ut som man er fødeklar lenge før man er. men at spinkle folk føder før skjønner jeg ikke logikken i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå