Cat.68 Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Var så fantastisk lekker, jeg å vil ha en slik. Noen som vet hvor den finnes å kjøpe eller noen lignede??
Gjest Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 hehe... bare må kommentere denne... Smaken er tydligvis som baken.... Jeg sa akkurat til gubben at de hadde gjort Linda en stor tjeneste hvis de kunne gitt henne litt finere klær, og ikke kledd henne sånn "halv-slutty" hver gang.... Når det er sagt så kan jeg desverre ikke svare på hvor man finner slike kjoler, men tror at mye av moten i vinter går mot slik litt skinnende ting (vet ikke hva det heter jeg...hehe) så jeg tror du kan finne tilsvarende hos de fleste store kjedene faktisk... )
Cat.68 Skrevet 2. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2007 Er det virkelig ingen som sett en slik kjole som hun hadde? "sukk"
Gjest Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Sett noe liknende på cubus, zara og gina tricot
Cat.68 Skrevet 2. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2007 Takk da får jeg sjekke Cubus. her i ingenmansland har vi ikke Zara og gina tricot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå