Gjest Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Hehehe.. litt artig å se hva mannfolk tenker om baby og det hele:) jeg har i hvertfall alltid lurt på hva de tenker og mener;)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 ja kjempekjekt... mannen min er der
guttebassen Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Så mange søte og gode mann folk der da! Dere er heldige som har omtenksomme menner Godt å se mange fine komentarer!
Gjest Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 ååå.. jeg skulle nesten ønske at samboeren min var der å ;P
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Det var kjempe moro å lese om alt de tenker på.. trodde det bare var vi damene som tenkte på alt dette jeg:) Måtte hinte litt til samboeren min nå om at denne siden finnes hehe..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 litt rart å se at de lurer på akkurat det samme som oss.. hehehe.. syns det er litt artig å se hvor engasjerte de er me amming og sånn:)¨ søtesøte pappane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå