silhah og emilie Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Isabella skulle VINNE jo:( ikke går ut NÅ..nei ha ut linnea eller timian eller noe:(
☆Anonymia☆ Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 fatter ikke hva norges land tenker med..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Heldigvis har Isabella platekontrakt da =)
LivetErEnLek Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Helt utrolig!!! Er ikke ofte jeg engasjerer meg i sånt som dette, men jenta er jo bare helt utrolig flink. Ja, ja, får trøste oss med at når man har tallent sånn som henne, vil hun komme seg opp og frem uansett.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Det samme mente jeg.. Åste eller Isabella.. Snufs.. Linnea og Timian er jo døds dårlige jo.. Skjønner ikke noe jeg.. Hva er galt med ørene te folk egentlig???
Gjest Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 jeg vet. heeeeelt feil altså. alle tenker sikkert at hun er trygg så man glemmer å stemme på henne. jeg stemmer ikke i det hele tatt da, s¨jeg har ikke noe jeg skulle sagt. men kan jo mene noe om det likevel:) hihihi hvertfallen del som skulle gått ut før henne.
sveis Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Hvor mange stemmer fikk hun fra deg da silhah og emilie med tom mage?
Tommage♀♂ Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 Syntes hun sang falskt i dag jeg. Men det gjorde nesten alle, hehe
silhah og emilie Skrevet 2. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 2. november 2007 hun fikk bare 2..har ikke råd til mer dessverre:( bruker ikke å stemme i det hele tatt men isabella er verdt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå