Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 kvelden jeg skal se Idol!! Herregud, både Timian og Linnea gikk videre!! BLÆH!! Stemmer ut Isabella, hun synger i alle fall rent!!
snart mor til 3 Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 grøss og gru... greit,så valgte hun feil sang..men pokker og...vi veit jo at hun KAN å synge...
Gjest Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Sender hjem en av de få musikerne som er igjen. Kunne de ikke sendt hjem EN av femiklattene ihvertfall??? Æsj, skulle gjerne sagt at jeg ikke kommer til å se mer, men klarer nok ikke la være likevel... :-( ELENDIG!!!!
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2007 Ja, dette var rett og slett en skam!! Om Linnea eller Timian kommer til finalen, skal jeg boikotte hele tv2 i et helt år!! (oj, da blir det vanskelig å se grey's og desperate housewives)
Mamsen&2Gull Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Er så enig.. Timian og Linnea er så elendige.. Syns ikke de har sunget fint EN gang jeg.. De er skikkelig ELENDIG! Isabella fortjener å være der mye lengere enn de to..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå