Gå til innhold

Har du vært utro noen gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Signerer Hufsemor... jeg lever kun for utroskap:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært. Men har blitt bedratt først av samme mann jeg var utro mot. Det ene avler det andre kanskje.... kommer aldri til å utsette meg selv for et sånt helvete igjen. Er ille for den som er utro også!

Skrevet

nei det kunne ikke falle meg inn. jeg forstår at noen har vært det faktisk, for det kommer jo helt an på situasjonen, men selv har jeg bestemt meg for at hvis jeg finner ut at jeg vil være med andre så gjør jeg det heller slutt med typen for at han skal beholde sin respekt på akkurat det, og jeg vil at han skal gjøre det samme med meg hvis han finner ut at han skal gjøre noe. er man sammen med noen så er man sammen med noen.

Skrevet

Syns dere virkelig det er greit å kline med andre når dere er i et forhold?

Virker nesten som om det er normalt...

Skrevet

Ehmmm, hvis litt klining utroskap så, ja... Ikke spesielt stolt av det, men går ikke akkurat og tenker på det dagstøtt. Kom på det nå og det er noen år siden det hendte. Og i noens øyne blir det sikkert kjempeille, for det var med mannen til søskenbarnet mitt, hehe. På en fest. Jaja, var egentlig ikke mer enn vennskapelig, vet ikke om mannen min så det heller. Herlighet så teit...

Skrevet

Min grense for hva? Utroskap tror jeg ikke på, så der har jeg jo ikke grenser. Var det andre grenser du tenkte på?

Skrevet

Det har jeg:(

Skrevet

Har aldri vært trofast mot noen. Gir opp snart. Er visst sexavhengig. Greier ikke ha menn som venner, blir alltid noen ablegøyer ut av det.

Internett gjør det ikke stort bedre. Det florerer med kjekke, kåte menn der ute...jeg greier ikke stå imot..

Skrevet

Nei..........får så det holder av gubben jeg, så har ikke følt noe behov for det :))

Skrevet

Nei, det har jeg aldri vært. Min x var utro mot meg og jeg unner ingen den smerten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...