nr2eprins Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 At ikke pappaen har skrevet under farskapspapirene. Hvem husket på det etter fødselen... Da vi fikk jenta vår fikk vi de på sykehuset, men ikke denne gangen. Så vi fikk brev om at vi måtte stille opp personlig på trygde- eller likningskontoret. Og når vi endelig hadde funnet navn til junior, og hadde klart å sende inn papiret....
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 vi fikk det godkjent for det selvom han glemte å skrive under på sykehuset....
kajak&Daniel Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Vi fikk ikke ordnet etternavnet til lillegutt før han var 11 mnd.. Men det var pga mange treige kontorer... Har vært innom folkeregisteret iallfall 5 ganger for å få ny fødselsattest til han. Først var bare jeg oppført som mor og fornavnet hans var "gutt", og så fikk jeg registrert navnet hans. Så når faren hadde fått tilsendt farskapspapirene slik at han kunne skrive under på de, så ble han oppført som far, men så hadde de skrevet navnet hans feil, så jeg måtte dit å få en til, og så var vi og la til faren sitt etternavn, så da fikk han enda en fødselsattest.. Var forresten NAV som ordnet med farskapspapirer hos oss... Jeg måtte bare komme og skrive under på de....
nr2eprins Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2007 Måtte ikke barnefar møte opp selv?? Bare sånn at jeg slipper å gå bomtur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå