*Zena* Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Min skjønne, lille datter sover søtt,- jeg måtte bare inn og gi henne en suss, stryke litt over kinnet, lukte litt på henne. Skjønne, skjønne lille vesen...jeg føler meg så heldig ) Det er så utrolig å være mamma!! jeg hadde aldri trodd det skulle føles sånn...at man kan elske noe så inderlig høyt!! ) man skjønner det ikke før man sitter der med sitt eget barn i armene )
LisaColli Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 ja helt enig, er det ikke flott? ))) kan ikke gå inn å nusse henne når hun sover da, for da farer hun opp og blir helt gira
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Som jeg skulle sagt d selv! Og d beste er når hun våkner om morgenen og ligger å pludrer i sengen sin...når jeg kommer bort og ser ned i sengen til henne smiler hun d herligste, største smilet du kan tenke deg! Er verdens mest fantastiske måte å starte dagen på!
Gjest Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Ååå, jaaa! Er helt enig - lillesnupp ligger og skravler i senga si, skal gå inn til henne nå. Herlig! Ha en fin dag!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Ikke sant? :-) Jeg trodde ikke det var mulig å elske noen så mye som jeg elsker henne. Ante ikke at det å være mamma skulle føles sånn. Hun er helt faktastisk. Så heldige vi er som får være mødre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå