Gå til innhold

er dette en teit gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på å kjøpe ett fint disneypuzzle-spill, 1000 brikker, puzzle det ferdig, ramme det inn og gi det bort i julegave til en jente på 3 år, som jeg er fadder til...

teit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror sønnen min ville satt pris på noe sånt!

nå må jeg ringe gudmoren hans!!! :D syn hvertfall ikke det var teit

Skrevet

Kjempeflott gave det!

Fint å ha på barnerommet! :-)

Skrevet

Eh, ja.

Du er vel ikke seriøs nå.

Skal man ha et puslespill som bilde på veggen så skal man i det minste få pusle det selv. Og 1000 biter er vel litt for mye for ei på 3. Kjøp heller en vanlig poster da eller no......

Skrevet

Jo jeg er faktisk seriøs. Men jeg spurte etter meninger, og det var din. :)

Skrevet

hadde jeg fått det, hadde jeg sikkert hengt det opp..

men jeg hadde ikke VALGT det selv

Skrevet

Jeg tenker litt som intensity. At et puslespill på 100 biter, blir vel mer en gave til deg selv enn til henne. Rett og slett husfyll, som jeg ikke hadde sett helt meningen med. Hvorfor ikke heller kjøpe en god bok, som du kan lese til henne. Eller et flott barnebilde?

Skrevet

Tja.....jeg ville ikke kjøpt et med 1000 biter, jeg ville kjøpt et som du kunne ha puslet sammen med henne, for så å ramme det inn og henge det på veggen.

Skrevet

Etter MIN mening; ja. Teit gave. Men som sagt, det er meg.

Skrevet

Dersom du skal kjøpe puslespill må hun får være med å pusle det før det henges opp:)

Skrevet

Må bare spørre,

Hvis du skulle kjøpt et modellfly i gave, hadde du bygget det først da???

Skrevet

Meget godt spørsmål, Intensity. Eller hva med et ferdiglagt perlebrett?

Skrevet

Signerer tillab

Skrevet

haha..ler av intensity.. det er en sikkelig dårlig ide..

Skrevet

hahaha.. må le.. tenk å skulle ha gitt bort ferdigstryka perling til 3åringen min. tror hun hadde blitt sinsykt skuffa ja.

Skrevet

Min mening er: Ja, jeg synes det er "teit", eller mer poengløst. Puslespill er jo til for å pusles først, er jo en morsom aktivitet for de små (i litt mindre skala vel og merke).

Skrevet

BTW, jeg henger aldri opp puslespill jeg har pusla heller, vil da vel ikke ha det på veggen :-p

Nei, tilbake i eska si! Men veldig gøy å legge!

Skrevet

Jeg syns det var en teit gave, poenget med puslespill er jo at du skal pusle det selv...vil du ha et bilde på veggen kan du jo bare kjøpe en plakat.

Skrevet

Da vet jeg hva jeg skal gjøre imorgen iallfall.

Kjøpte noe perler og brett på opphørs-salg for å ha liggendes. Tror jaggu jeg skal lage de imorgen, lillegutt blir vel like glad for ferdigstrykede perler? Ha ha ha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...