nick_342104 Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Min lille prinsesse på 4 1/2 år liker ikke å bruke det ullundertøyet jeg kjøpte til henne. Syns det klør. I dag kjøpte jeg superundertøy i dag. Noen som har noen erfaring med det?
Honningmelon Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Kan jeg bare spørre hva slags ullundertøy du kjøpte? Var det kløfritt? Kjøpte det til begge i dag, men lurer veldig på hva eldste syns om det...
nick_342104 Skrevet 2. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2007 Kjøpte Tom og Trine fra Sparkjøp.
sveis Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Superundertøy er supert! :-) Begge mine elsker det, men de er glad i ullundertøy også de.
Smellt P. Tjukka Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Jeg har kjøp ullnderbukser fra JOHA , både de i ren ull og de med bomull og ull ! Jenta mi liker de godt ! De klør ikke ...
nick_342104 Skrevet 2. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2007 Da puster jeg lettet ut.Jeg kjøpe ull fordi jeg jeg selv er veldig glad i det. Men jeg har heller ingen problem med at ting klør da. hun virket veldig fornøyd selv også da spesielt siden det var rosa. Vet du om merket har noe å si eller er alle like bra? Jeg kjøpe Ultimate på Europris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå