Gjest Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Har ikke hun veldig lik stemme som Chris Martin i Coldplay? Jeg syns han synger forferdelig dårlig, men syns Coldplay har mange bra låter. Bare sååå syns de har en såå dårlig vokalist. Er dere enig i dette?
☆Anonymia☆ Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 absolutt ikke....chris martin synger drit fint...linnea synger ikke fint.
Bertie_84 Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Hater Linnea!! Har en skikkelig diskusjon med samboeren min for han synes hun synger fantastisk!!! Blæææææh.....
cherry coke Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Oida! HATER du henne? Skal ikke mye til for deg å mislike folk altså?=)
*Rutletutt* Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Eehhh...nei...Chris Martin synger jo kjempebra - Linnea KAN jo ikke synge rent, stakkar...men i dag var faktisk Timian verre.
NoDoubt Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Liker ikke Linnea men Chris Martin er kjempe flink!
Bertie_84 Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 hehe.. bruker kanskje det ordet litt feil:P Men hun irriterer meg noe helt sinnsykt.. Synes hu er skikkelig ekkel:p hehe.. Off..
Nicita73 Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 Har heller ikke sansen for Linnea, men klarer ikke sammenligne henne med Chris Martin.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 2. november 2007 #11 Skrevet 2. november 2007 Liker ikke Chris Martin eller Coldplay, men de kommer ikke i nærheten av hvor dårlig Linnea er. Jeg blei forbanna da hun ikke engang var blant de 3 dårligste for hun er jo strengt tatt dårligst av alle sammen!
rolly Skrevet 2. november 2007 #12 Skrevet 2. november 2007 herregud sjerp dere jenter,dere diskuterer ei jente på 16 år,hun har kommet videre blant mange publikum har stemt henne videre syns dere nærmer dere barnehage nivå når dere bruker ord som hate og at dere blir forbanna for at hun ikke var bland de 3 dårligeste hallooo det er idol det er snakk om og irriterer deltagerene dere så la vær å se på programmet
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 2. november 2007 #13 Skrevet 2. november 2007 Jeg driter i om hun er 16 år eller 33...det har ingenting å si i denne saken. Hun er en del av idolsirkuset og det har hun valgt selv. Jeg blir oppgitt over den idolstemmende befolkningen når sånne som henne ikke ryker ut. Med sånne som henne mener jeg da folk som ikke kan synge...de har ikke noe i en musikk-konkurranse å gjøre. Nå er det slik at ikke alle deltagerene irriterer meg, så jeg må jo følge med på dem og deres konkurrenter til å kunne gi min menig. Min menig er at Linnea og Timian suger når det kommer til å synge. Dessuten liker jeg å irritere meg over idol!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå