Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 sove i senga sammen med mamma og pappa hele natta? Hun er nå snart 6 mnd og sover mellom oss hver natt. Har ikke ligget i egen seng ennå. Vet jeg burde begynne, men jeg synes dte er så hyggelig:)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Det er bare helt herlig å ha en varm og god liten baby inntil seg om natta ) de blir fort nok store, så man må bare nyte tiden! lillegull på 8 mnd sover fortsatt ofte sammen med oss, men jeg sover litt dårligere når jeg må ta hensyn til at hun er i senga. Så nå sover hun stort sett i egen seng og kommer over i vår seng når det er morgenpupp i 5-tia )
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Vi gjør det ikke selv og har i grunnen aldri gjort det... Han får komme inn om morgenen dersom han våkner litt for tidlig;) Men her er en artikkel fra vår lokalavis som tar opp dette: http://www.sb.no/article/20071027/NYHETER/710270023 Disse har jo latt barna selv bestemme når de er klare for å sove i egen seng....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå