Gjest Ut på tur Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Huff huff huff i dag så jeg en unge som fikk cola på tåteflaska. Fikk helt vondt inni meg. Han var omkring 4 år tenker jeg .. er det virkelig mulig... så ikke ut som det var første gang heller.
*Zena* Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Himmel og hav....er det mulig???? de kommer til å få store utgifter på tannlege etterhvert....
Gjest Ut på tur Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Det verste er jo at denne gutten kommer til å slite med de tannlege utgiftene resten av livet.... og han trenger jo heller ikke alt sukkeret og kofeinet i magen sin heller stakars liten. Tenk å bli avhengig av koffein når man er så liten.
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 herreguuud, skjønner ikke vitsen, og i tilegg tåteflaske til en 4 åring?? skammelig....
Gjest Ut på tur Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 sant nok... men var nå innholdet som skremte meg mest
Pølsa Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Nå er det vel ikke verdens undergang og fandens oldemor om en fireåring får cola i ny og ne (min fireåring får i hvertfall cola en og annen lørdag og på bursdager), men hva i alle dager skal man med tåteflaske til en så stor gutt???
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 altså, sønnen min får cola innimellom (veeeldig sjeldent) han er 3år da, og det er i bursdager osv, men på tåteflaske??
Gjest Ut på tur Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Det er helt ok med Cola til fest eller andre spesielle anledninger. Men det var helt tydelig at dette ikke var første gang, og det var vel egentlig det med tåteflaska som fikk meg til å reagere. Hadde han fått det i papp begeret med sugerør hadde jeg nok ikke tenkt over det.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 Kanskje dette var et engangs tilfelle? At f.eks gutten har hatt omgangsyke og kun fikk i seg cola gjennom tåteflasken? Man vet jo ikke...? Enig i at det ikke ser bra ut med cola i tåteflaske (uansett alder) men man vet jo som sagt aldri om dette var et engangstilfelle og at denne ungen MÅTTE få i seg noe væske?
Gjest Ut på tur Skrevet 2. november 2007 #11 Skrevet 2. november 2007 det er sant som du sier ☆Pretty Perfect ☆ men det jeg reagerte på var at det ikke så ut som noe engangstilfelle.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 2. november 2007 #12 Skrevet 2. november 2007 mhm, skjønner... isåfall er det IKKE bra. Stakkars gutt - blir ikke godt med haugevis av hull i melketennene
nutri Skrevet 3. november 2007 #13 Skrevet 3. november 2007 så det samme på et kjøpesenter igår. Denne gutten så ikke ut til å være 2 år engang. Satt i vognen og drakk cola fra tåteflaske. (Brun drikk med bobler i, det kunne selvsagt vært Pepsi max, men synes ikke det er særlig bedre...)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #14 Skrevet 3. november 2007 Offa meg så fanatiske dere er... la foreldrene selv bestemme om de vil gi cola i tåteflaske eller kopp eller whatever..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #15 Skrevet 3. november 2007 Hvordan ser man om det er første gang, eller om det er noe som skjer ofte?
Tpop Skrevet 3. november 2007 #16 Skrevet 3. november 2007 Det er rart dette her med norge og samfunnet generelt. Vi har blitt mer egoistiske og bryr oss sjelden om naboen. MEN når det gjelder noe vi kan kritiskere som vi har en annen mening på da er det ok å bry seg. Men da er det kasnkje viktig at man ikke skal bry seg men at det som kan diskuteres burde være å bry seg om. Noen ganger så kan det være sundt å tenke bare på seg selv og ikke tenke på det andre gjør. Har man lyst til å gjøre noe med samfunnsproblemene så må man nok gjøre mer ennå sitte inne her å si sin mening. Så egentlig så tror jeg det innlegget her ble skrevet for å starte en diskusjon, da disse tingene blir tatt opp igjen og opp igjen inne her. Er jo snart ikke noe annet å lese her,hehe. Tror det er første gangen jeg svarer også, men det er mest for å se det humoristiske i dette innlegget:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå