Gå til innhold

Hva syns dere om denne drømmen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I have a dream, sa Martin Luther King,...

jeg har også en drøm - kanskje en litt spesiell drøm, men jeg drømmer om å overfalle et menneske som står over do og stikker fingeren i halsen og spyr med vilje. Jeg drømmer om å snike meg bakfra og smelle til han/hun som spyr med vilje med en kjepp i ryggen. Jeg skulle gjerne gitt et smell i nyret med ei kjepp. Jeg syns det er perverst å stikke fingeren i halsen og spy med vilje, derfor skulle jeg gjerne ha overfalt et slikt menneske som straff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pass deg så dette mennesket ikke treffer deg med spyet sitt, da.

Skrevet

Ler inni meg.

Det må være til dags dato det rareste innlegget jeg noen gang har lest.

Skulle nesten hatt en premie,men du virker så skummel ut at jeg tørr ikke svare med nick.

Ville ikke møtt deg en mørk plass!

Ikke med de rare drømmene dine.

Skrevet

du må være gravid..

ganske enkelt.

veeeldig gravid og..

greit så har jeg også rare graviditetspåvirkede drømmer,men det er jo måååte på...

skal vi ringe etter hjelp??

Skrevet

Det er litt usmaklig å sammenligne Martin Luther King Jr.s drøm med dine tvangstanker, synes jeg, men ellers var det jo et interessant innlegg.

Skrevet

Haha, har du prøvd å slå opp dette i en drømmetydningsbok?

Høres ut som jeg har hatt flaks som ikke har møtt deg da. For jeg skal glatt innrømme at når jeg i ekstreme tilfeller, etter å ha inntatt litt for mye rødvin, har tydd til dette drastiske tiltaket. Ja, jeg er en pervers faen:)

Skrevet

Absolutt ALT ved dette innlegget stinker gris. Nøff nøff...

Skrevet

Hihi!!!

Dette må vel være noe av det mest "sjokkerende" innlegget? Jeg sitter bare og humrer... går det ann?

Som tidligere her har spurt... har du slått opp i drømmetydninger??

Hadde vert spennende å sett hva dette kom av/under=)

Skrevet

Jeg tror ikke dette er en faktisk drøm, men en fantasi. Her holder det nok ikke med drømmetydning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...