Gå til innhold

Hettegenser i barnehagen???

Tvilling-77 med gullguttene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har fått beskjed om ikke å bruke det til barna? Det stod i info-papirene vi fikk da han begynte i barnehagen, så derfor har vi unngått å ta på han det, annet enn når han er hjemme med oss, for vi passer jo på han hele tiden. Men det som er er så rart, er at det er jo så mye gensere med hette på i butikkene. Fant ingen jeg likte i rett str uten hette idag da jeg lette i byen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei har det på ham av og til. Men er jo utenpå bodyen da, så de har den ikke på inne hvis det ikke er kaldt.. Er jo så deilige gensre.

Skrevet

Har ikke fått beskjed om det, men har aldri det på i barnehagen uansett. Det er jo faktisk ikke lov til å selge ytterklær med fast hette, så da dropper vi genserene med hette og. Men det er sant som du sier, det er vanskelig å finne gensere (spes. joggedresser uten hette).

Dessuten er det jo forferdelig klumpete med hettegensere under yttertøy ute. Hater det selv! Ser ofte at genserene er så tykke at hetten henger utenpå regntøyet... herlig...

Skrevet

vi har ikke fått beskjed om det, men jeg unngår det uansett på vinteren, blir jo så klupete under dressen.

Skrevet

Hettegensere = barnemishandling.

Skrevet

Stakkars sønnen min! Han har mange hettegensere! Kan noen ringe barneverent, plis? Redd min sønn fra dette hettegenser-helvete!!!!!

Skrevet

Hettegenser er jo ok, men UTEN SNOR! Det er ufattelig mange småtroll som kveles og dør av sånne tråder, derfor skal det ikke være snor i noen hetter...

Skrevet

Timberlang har helt greie college gensere uten hette :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...