Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Jeg tror hadde EL på en fredag,fordi jeg hadde litt mensmurringer.Fikk panikk da samboer fortalte vi ikke hadde brukt kondom(hadde vært på en bytur og jeg drikker sjelden og ble derfor full og husket ikke særlig) tok angrepille søndag.Ca 36 timer etter samleiet. Men jeg er gravid. Er det mulig at angrepillen ikke fungerte? Eller kunne jeg ha blitt gravid da jeg hadde sex nest siste dag med mensen,en uke tidligere? Vil det at jeg tok en angrepille kunne ha skadet fosteret?For nå ønsker jeg såklart å beholde den.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Kan du ikke spørre legen din? Jeg vet da for poker ikke når du ble gravid
Gjest Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Det vil du nok finne ut om en ni måneders tid, tror du ikke? Herre.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 IKke alltid el er når man selv tror, og man KAN ha fler el i løpet av en syklus. Nødprevensjon skal være rimelig sikker og like sikker som enhver p-pille tatt innen tidsfristen og på rett måte, men noen ganger hvis man feks har oppkastsyke eller diarè så kan den vandre gjennom systemet for fort og ike bli tatt opp. En "angrepille" er som en kraftig p-pille og kan i noen tilfeller skade et foster, men tror nok det går bra siden det som oftest gjør det. Mange har gått lenge på p-piller uvitende om at de har vært gravide og fått sunne friske barn på tross av det. En jeg kjenner gikk på p.pillen til 4 mnd før hun oppdaga at hun var påvei, jenta er sunn frisk tenåring i dag.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Si meg er dere her for å rakke ned på folk eller?For en forbaska drittplass! Og sug lut,du har ingenting her å gjøre!Du gjør ikke annet enn å være spydig og nedlatende til folk. Jeg gidder ihvertfall ikke være her mer. HI
Gjest Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Dramaqueen. Finn deg et koseforum. Jeg har plenty her å gjøre.
KaMa Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Kan du ikke fortelle hvem du mener faktisk har noe her å gjøre da? De som ikke tør å spørre banale spørsmål med nick på skravlesiden eller de som kan og vil krangle?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 De som har noe her å gjøre er de som faktisk vil utveksle råd, erfaringer, og ellers hyggelige ting med hverandre!!!! Folk som kun er ute etter å rakke ned på andre, har ingenting her å gjøre! Og hvilke forbilder er slike for barna sine? Alt jeg lurte på var om en angrepille forhindrer en graviditet, selv om egget er befruktet. Og hva får jeg?En masse useriøs dritt fra folk som ikke har bedre å finne på, og åpenbart ser de små gleder i å rakke ned på andre!!!!!!!!! Svært skuffende atferd fra "voksne" damer.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 På kranglesida? Er vi her for råd, erfaringer og ellers hyggelige ting? Meningsløst bortkasta menneske.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #11 Skrevet 2. november 2007 smartass?Dere er jo en gjeng med drittunger jo! Veldig modent å gå til personangrep.Du virker veldig voksen og reflektert. Du er sikkert en veldig god rollemodell for barnet ditt.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #12 Skrevet 2. november 2007 "Alt jeg lurte på var om en angrepille forhindrer en graviditet, selv om egget er befruktet." Hvorfor spute du ikke bare om det da? Svaret er forøvrig ja, den virker ved å hindre at egget fester seg.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #13 Skrevet 2. november 2007 Pass deg, opphisselse er sikkert ikke bra for fantomfosteret.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #14 Skrevet 2. november 2007 "Og sug lut,du har ingenting her å gjøre!Du gjør ikke annet enn å være spydig og nedlatende til folk" Er ikke dette et personangrep kjære lille deg?
Gjest Skrevet 2. november 2007 #15 Skrevet 2. november 2007 Nei, det er bare personangrep når det er hysteriske annier på mottakersida. Ellers er det rettmessig vrede, rent gudelig, faktisk.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #16 Skrevet 2. november 2007 Du er sikkert en veldig god rollemodell for barnet ditt. Jeg er en fantastisk rollemodell for mitt barn. Og heldigvis er ikke mitt barn et resultat av en angrepille som ikke virka slik som ditt.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #17 Skrevet 2. november 2007 Jeg har et friskt og fint barn født etter inntak av angrepille. Pillen virker dårligere og dårligere jo senere du tar den. Det står innen 72 timer, men den er ikke garantert virksom. Fikk høre av jordmødre at de hadde tatt imot MANGE angrepillebarn, og ble fortalt at jeg kunne se helt bort fra at pillen skulle ha skadet barnet. Det blir som om man tar p-pillen etter man har blitt gravid. Skal ikke være noen fare. Gratulerer med graviditeten og lykke til!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #18 Skrevet 2. november 2007 Det må da virkelig gå an å "krangle" på en annen måte SUG LUT. Selv om du ELSKER å krangle, så må det for pokker meg gå an å ha litt menneskelighet i seg, å bare la være å svare i det hele tatt, når det kommer til ting som er viktige for den som skriver inn. At du vil krangle om hårfrisyrer eller hvilken kjendis du har ligget med osv, er greit. Men enkelte ting holder man seg litt for god til å rakke ned på andre folk for. Jeg er hverken patetisk eller bortkasta. Det er sånne som deg og frøken rompompei som går under den kategorien. Eller vi kan vel heller kalle det slum/tapere i samfunnet. Ingen normale folk som oppfører seg på den måten. Ihvertfall ikke folk over 16. Men for all del..Lev livene deres her inne med å rakke ned på folk for å føle dere bedre.Dere var vel mobbere i skolen også?Eller ble dere kanskje mobbet og vil ta ut bitterheten på andre?En selvgranskelse ville vel vært på sin plass!
Gjest Skrevet 2. november 2007 #19 Skrevet 2. november 2007 Se der fikk fanden fordi hun var dum og ikke beregnet sitt publikum.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #20 Skrevet 2. november 2007 Et personangrep er når du bruker usaklige ting mot folk frøken pompei. Som f.eks å forsøke å vinne en diskusjon ved å si at noens barn er et resultat av en mislykket abort/angrepille, eller å kalle folk patetiske. Jeg var saklig. Jeg mener at sug lut og slike som deg ikke har noe her å gjøre, og jeg fortalte hvorfor. Jeg har aldri sagt at noen av dere er stygge,feite eller noe i den duren har jeg? Men greit,nå som du allerede har startet med personangrepene, så er dere en skare med slum etter min mening. Og jeg har barn fra før, ellers takk. Og jeg oppfører meg ikke på den måten der. Dere bør faen meg ha bedre å ta dere til enn å sitte å spre dritt på den måten der.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #21 Skrevet 2. november 2007 Videre: det er minst 70 forum her. Og det er bare på Dib, i tillegg har du Bim. Men du velger kranglesida. Da er det faktisk litt opp til meg om jeg gidder tøye godviljen eller ikke. Det er som du skulle gått inn på "Slitere" og fortalt om angringa di - uansett tragiske omstendigheter er det lite sannsynlig at du ville fått den store støtten.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #22 Skrevet 2. november 2007 Jeg syns nå det er ganske usakelig å gå ut i fra at en person man aldri har møtt, ikke vet noenting om er en dårlig rollemodell for barnet sitt basert på svar på et malplasert innlegg på kranglesiden på dinbaby.com
Gjest Skrevet 2. november 2007 #23 Skrevet 2. november 2007 Hvorfor menger du i slummen da, snurpfittefrøken annie? Har du et behov du ikke får dekket andre steder? Ta det opp med psykologen, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #24 Skrevet 2. november 2007 Synst du ikke egentlig at du burde gå til ris og ros, moderator, webmaster eller statsministern om dette, HI?
Gjest Skrevet 2. november 2007 #25 Skrevet 2. november 2007 "Eller vi kan vel heller kalle det slum/tapere i samfunnet. Ingen normale folk som oppfører seg på den måten. Ihvertfall ikke folk over 16." Hmmm, dette minner også meget om et personangrep. Og for argemntasjons skyld så var jeg ikke mobber på skolen, ei heller et mobbeoffer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå