Gjest Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Har så lyst å kjøpe sånn brannstasjon eller politistasjon i Playmobil til gutten min til jul. Han er veldig opptatt av pirater og sånn, men har litt lyst til å roe det ned der da leken kan bli litt voldelig noen ganger. Jeg er ikke sååå glad i sverd og pistol-lek så har lyst å prøve å gi ham noe annet. Noen erfaringer med playmobil? Har faktisk ikke prøvd det før..
sveis Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Husker jeg elsket playmobil selv da jeg var liten. Slår godt an og leken blir oftest rolig med sånt småtteri. En nabogutt hadde kjempemye playmobil, og der kunne vi sitte rolig og leke i timesvis. Løp og kjøp!
Honningmelon Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Husker jeg lekte kjempemye med dette da jeg var liten. Har selv en på snart 4 år, men han har ikke noe slik. Du ga meg et godt tips da :-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 har spart på alt mitt fra jeg var liten og 3åringen her elsker det. hun er jente da riktignok, men elsker både bondegården og borgen. også har hun fått ett og annet nytt også da. det er sikkelig gøy å leke med.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Oh yes! Min 4 åring ELSKER Playmobil over alt på jord - han er hekta på sjørøvere og ridder og sånn han og, og har mye av det innen Playmo også! Men han blir aldri lei det og han kan leke med det i timesvis -desssuten er det veldig holdbart! Han har MASSE og leker med det hele tiden!
miapia Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Her er det pop :-) svært fly med passasjerer og kofferter ++
Gjest Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 Tuuusen takk! Da blir det Playmo til jul. :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå