lego Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 noen som vet hvorfor folk med astma ikke kan ta ibux??? har fått senebetennelse (tror jeg) og skulle gjerne tatt noe smertestillende. Har tatt paracet, men det hjelper ikke...
lille je Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Jeg har astma, og tar ibux... men det er vel noe med at man kan reagere på ibumetin...
lego Skrevet 2. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2007 dytter litt på denne.... hva kan skje hvis jeg tar ibux? anfall? pusteproblemer?
*ale* Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Virkestoffet kan vel i noen tilfeller virke bronkiekontraherende (sammentrekkende). Og muligens noe med noe betareseptorer eller noe.. lenge siden jeg gikk på den skola gett:) Mange bruker det selv om de har astma, iallefall de med lett astma. Men m,an skal jo følge bruksanvisningen....
Stor_smil Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Noen med astma reagerer med astmaanfall på acetylsalisylsyre og på betennelsesdempende medisiner (slik som Ibux, naproksen o.l.)
Allean, Fia og lillebror Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 det kan kanskje lønne seg å bruke ibux krem, Da får du sikkert ikke like mye ibuprofen i systemet som hvis du tar tabletter...
*ale* Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Eller Zon... "hvorfor behandle HELE kroppen...." HAter den reklamen..heh
lego Skrevet 2. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2007 det var lurt. får kjøpe det i morgen da se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå