Gjest Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 den nye SpiceGirls låta som ble sluppet i dag? (http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=182811)
chill+enda en til Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Høh... ikke akkurat noe jeg kommer til å inkludere i platesamlingen min, nei...
Gjest Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 hmmm...*kremtharkhost*..... Jeg synes faktisk den var helt grei.... Videoen var kjedelig og ble ikke bedre av at fru fotballspiller valgte å kle av seg.....
Gjest Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Jeg kan jo si min mening også, synes den rett og slett var ganske så kjedelig... Men kanskje det er en av de låtene man må høre 20 ganger?! Vet ikke... Ikke akkurat imponert iallefall, låten er ikke "wannabe" Og fru fotballtøsen, tja, sexy kan det vel neppe kalles med skjelett med skinnreimer på?! (så ut som et forgjengent torturinstrument:p)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Synes videoen er dårlig.. De bare sitter å poserer liksom.. Og sangen er ikke så ille bra akkurat..
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 hvor finner jeg denne?
lenej :o) Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 vel, jaa... la oss si det sånn, at dem begynte i gruppa som sunne og friske mennesker, og brukte pengene sine på å bli sånn.. å nå må de gjenforenes, for å få flere penger til plastikk-operasjoner?? hmm.. kansje..!
Mille** Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Sangen var jo dritkjedelig, og videoen nesten pinlig å se på. 5 damer i 30 åra som sitter å vrir og vrikker på seg og kaster på håret i bare undertøyet. Hehe...skikkelig teit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå