Ingrid-mamma til Oliver Nathaniel Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Noen som kan gi meg litt info angående smerter veg eggløsning?Jeg skulle hatt EL rundt den 19oktober,men blødde i 9dager ved sist mensen. Helt fra den 19 har jeg hatt menstruasjonslignende smerter,og den 20-21 oktober var de veldig intense. Nå inatt,altså 14 dager senere, hadde jeg også skikkelig vondt, og det har jeg fortsatt.Det er idag jeg skulle hatt menstruasjon. Testen er svakt positiv. Hvor tidlig etter befruktning kan man teste positivt? Kan smertene være at jeg hadde eggløsning,eller at jeg ble befruktet,og er det noen som vet hvordan det går an å ha vondt så lenge som jeg har hatt? Er det forresten noen sjangse for å bli gravid dersom man har samleie 7 dager etter første dag av menstruasjonen? Håper på svar,er litt "blank" på dette feltet.
Ingrid-mamma til Oliver Nathaniel Skrevet 2. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. november 2007 dytter......
Ingrid-mamma til Oliver Nathaniel Skrevet 2. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2007 *sukk*...jeg har skrevet her flere ganger, og det er bortimot umulig å få svar....Kan noen i det minste gi meg en link?Finner ingenting særlig når jeg søker
NoDoubt Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Var det en graviditetstest som var positiv? Isåfall vil jeg gratulere med spire:-)
Ingrid-mamma til Oliver Nathaniel Skrevet 2. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2007 ja hallo:) her er jeg.og gravid igjen ..men får ikke til å endre det idiotiske lange nicket mitt.beklager altså
Honningmelon Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 100 år siden jeg har sett deg her, jo! Er jo sjelden på msn om dagen og jeg da. Og gravid igjen! Grattis :-))) Med samme mann eller?
Ingrid-mamma til Oliver Nathaniel Skrevet 2. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2007 takk:)..Men er litt nervøs da,for jeg har jo hatt smerter så lenge. Har jo hatt smerter siden den antatte eggløsningen.14 dager med andre ord.
Ingrid-mamma til Oliver Nathaniel Skrevet 2. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. november 2007 Takk, no doubt Ja samme mann heldigvis.hehe. Hvordan er det å ha 2?min 3 åring er så mammadalt og avhengig av meg at jeg aner ikke hvordan dette skal gå jeg
Honningmelon Skrevet 2. november 2007 #12 Skrevet 2. november 2007 Håhå, du kan grue deg! Neida :-) Jeg syns det var tøft i starten (de tre første mnd), men etter hvert som rutinene kom på plass ble det lettere. Og nå er hun snart 1 år (han er snart 4 år), og jeg syns det er kjempekos! Men, også slitsomt til tider. Er ikke alltid jeg føler at jeg strekker til. Jeg ser jo at de har glede av hverandre, så jeg prøver å legge til side den dårlige samvittigheten jeg som regel har for at jeg ikke for gjort ditt og datt med enten den ene eller den andre, hehe.
Gerd-Johan Skrevet 2. november 2007 #13 Skrevet 2. november 2007 huff ja....nå har jeg ihvertfall bytta nick:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå