bbm med ei lita prinsesse:) Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Bare ha en liten vogn debatt her. Hvilket merke har dere og har dere duo eller kombi og hva er deres mening om den vogna?? Og hva betalte dere for den. Jeg har selv Emmaljunga Smart Duo Combi og er kjempe fornøgd med den. Den kostet nesten 5500kr men fikk 10% på den.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 jeg har teutonia mistral. kombivogn. Er kjempefornøyd med den:-) Var så heldig å få kjøpt den for 4800 på utsalg hos barnas hus:-) Normalt så koster den rundt 7000..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Vi har en dou, Basson Roma fra 2004, som er brukt til storebror til lille. Lille bruker bagen enda, men når vi skal begynne med sportsdelen kjøper vi en Teutonia Mistral. Vi ga 5000kr for basson vogna i 04. Veldig fornøyd med vogna, utenom at sportbagen er liten.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Hei! Har en Simo Kombi 2006-modell som vi betalte 3999,- for; visstnok et tilbud;) Er veldig fornøyd med trilleegenskaper og alt tilbehøret. Flott bag og regntrekk og den holder vann og vind fint ute fra lillegutt. Spent på hvordan den vil funke når bagen er for liten før sportsdelen tas i bruk og hvordan sportsdelen funker... Det som er negativt med vogna er at den er veldig tung å få ut og inn av bilen, så det sliter litt på ryggen...
bbm med ei lita prinsesse:) Skrevet 2. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2007 Jeg syns det er så fint at bagen er så stor når det er duo vogn. Kan bruke bagen enda til mi som er 7måneder enda men gjør det ikke når vi er ute og triller nå for hun vil sitte oppe å se når hun er våken så.....
♥ McQueen♥ Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Vi har Quinny Freestyle 3XL. Betalte 2700,- for vognen og 1200,- for bagen. Vi er veldig fornøyd med vognen, og angrer ikke på kjøpet i det hele tatt...
Gjest Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Emmaljunga city cross. Har desverre ikke fått brukt den noe særlig enda, for jeg kan nesten ikke gå etter fødselen fremdeles men hun sover i den om dagen og koser seg. Pappaen har vert ute på tur med den og er veldig fornøyd! Bagen er kanskje litt smal, men håper den varer til hun er stor nok til å ligge i sovepose i sportsdelen. Kjøpte den på tilbud til 6000kroner.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 jeg har en simo duo softline 2007.. fikk den for 5000 kroner inkl stelleveska! Tilbud da! Også har jeg en teutonia mistral 2007 som jeg betalte 4500 kroner for
Caelyn Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Bugaboo Cameleon duo vogn. Kjøpt på babytrader.nl for ca 6200 kr. Er kjempefornøyd.
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 Vi har også Emmaljunga City Cross. Syntes Emmaljunga hadde så fine vogner, og det var da City-Crossen som passer i bilen... Er kjempefornøyd med vogna så langt. Den er god å trille og ikke minst veldig lett. Endte opp med keisersnitt, og da har det vært godt å ha ei vogn som jeg klarte å håndtere selv. Bagen er nok ikke av de største, men har kjøpt pose og fottrekk til sportsdelen når den tas i bruk i vinter en gang. Tror vi betalte i underkant av 5000 kr for den i Sverige.
Love my kidz Skrevet 2. november 2007 #11 Skrevet 2. november 2007 Her trilles det med en Simo kombi 07-modell, svart i fargen. Kjøpte den på tilbud på Barnas Hus til kr 4999,- Stelleveska kom utenom. Er veldig fornøyd med den fordi den er så solid og god å kjøre. Litt vel tung og stor når jeg skal ut og inn i bilen med den, men har jo funnet en bra teknikk på det ;-)
Lillegullet130707 Skrevet 2. november 2007 #12 Skrevet 2. november 2007 One Tree Hill - Urban Jungle - er kjempe fornøyd (skulle bare ønske at bagen var litt større - vesla er 3,5 mnd og er snart for stor til den)
Gjest Skrevet 2. november 2007 #13 Skrevet 2. november 2007 Har Emmaljunga City Cross farge moonlight. Brukte CityBag fram til han var ca 5,5 mnd. Nå er han straks 6 mnd, og stortrives i sittedelen Betalte 6500,- for vogna sammen med citybag. Er kjempefornøyd, den er lett og enkel å ta inn/ut av bil etc. Også syns jeg den er fin da
Gjest Skrevet 2. november 2007 #14 Skrevet 2. november 2007 Har Troller Nordic Kombi. Kjempe fornøyd! Kosta 3998,-.
*Rutletutt* Skrevet 2. november 2007 #15 Skrevet 2. november 2007 Bugaboo Cameleon. Kunne ikke vært mer fornøyd! Deilig å ha en lett, snedden vogn denne gangen i forhold til den panservognen jeg hadde til førstemann;o) Betalte 8500,-
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #16 Skrevet 2. november 2007 Basson Roma, kjempepen, ren, klassisk duovogn. Stor liggedel, andremann (73cm lang og ti måneder) ligger i den ennå i voksipose! Men det er vel dags for bytte til sittedelen snart.. Kjøpt i 2002 faktisk til førstemann og er like pen!
LisaColli Skrevet 2. november 2007 #17 Skrevet 2. november 2007 har simo kombivogn, betalte 4500,- synes den er veldig bra, men litt stor som sportsvogn, så det blir sovevogn i bhg:) har også quinny freestyle 3xl, betalte 2500,-og er fornøyd med den. lett å kjøre:) har også også grizzly kombivogn fra reflex. den har vi egentlig ikke brukt, så kan ikke si så mye om den. betalte 2000,- men skal selge den.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 3. november 2007 #18 Skrevet 3. november 2007 Har Emmaljunga City Cerox 360 m Citybag...super vogn, kjempefornøyd m den! Den kostet ca 7299,- m bag'en, men d var vel verdt d føler jeg!
Aliana Skrevet 3. november 2007 #19 Skrevet 3. november 2007 Har simo kombivogn, 06-modell. Betalte 4500 kr (har sett tilbud på den til 2999 i år...). Veldig fornøyd med vognen! ) Men som nevnt over så er den litt stor som sportsvogn.
mayaya Skrevet 3. november 2007 #20 Skrevet 3. november 2007 Vi har Quinny Freestyle 3xl med Dreamibag. Det er en herlig vogn!! :-D Har brukt den i 7 måneder nå og digger den like mye.
Elle melle deg fortelle Skrevet 3. november 2007 #21 Skrevet 3. november 2007 Vi har emmaljunga duo edge. Fornøyd med den, men veldig tung å få inn i bilen for vonde rygger. God plass i den. Kjøpte den for 3500 av søstera til sambo - 2 år var den da.
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 3. november 2007 #22 Skrevet 3. november 2007 Jeg har TFK Joggster Twist.... Husker ikke hvor mye jeg betalte men bestilte den på babyjungle.nl...
Økologisk_knekkebrød Skrevet 3. november 2007 #23 Skrevet 3. november 2007 Emmaljunga City Cross med Citybag. Betalte 7000,- for den, med polstret fottrekk. Bruker fremdeles bagen, gutten er 5,5 mnd og 68 cm. Er veldig glad for at jeg valgte denne vogna!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 3. november 2007 #24 Skrevet 3. november 2007 Har også emmaljunga edge duo. Stort sett fornøyd, bortsett fra at den ble veldig tung da vi skiftet til sportsdel. Kjøpte den for 3000 av venninnen min, med ubrukt bagdel.
Mammapudding Skrevet 3. november 2007 #25 Skrevet 3. november 2007 Har ei emmaljunga smart duo combi, betalte 5499,- for den. Er kjempefornøyd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå