Gjest Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Tror det er alkoholen som råder der.......
It's all about me Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Mister man håret av det som Jonas Rønningen???.....eller hva han heter, he he he.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 .... for å være eksakt.... hembrent.... ;o)
Stratos med 3 barn Skrevet 2. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2007 Nå er det jo opplyst å vedtatt at han har inntatt mer en alkohol da men......
Stratos med 3 barn Skrevet 2. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2007 Jepp og tissen blir halvert! Det så jeg helt hit :DD
Gjest Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 jada... men oppførsel bærer mest preg av alkoholen i dag i alle fall..... Hakket for lystig til å ha røyka halm....
cherry coke Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Herregu,,,Jeg har stor respekt for Ronni Le Tekrø som musiker, men dette her er jo direkte pinlig!!!!!
Gjest Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 Ja, ikke sant? Jeg ble litt skuffa jeg.... mannen er jo ikke edru...Huff... Stakkar, trist syn egentlig... (hadde de ikke tid til å finne en ny når han møtte dritings på jobb eller...?)
cherry coke Skrevet 2. november 2007 #11 Skrevet 2. november 2007 Trist er det rette ordet, ja! Det er jo ikke et direkteprogram? Hadde aldri latt han få slippe til og drite seg så loddrett ut som dette her...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. november 2007 #12 Skrevet 2. november 2007 gi dere nå da da. hehe. jeg tror som sagt at han har innrømmet å røyka litt for mye men at han ikke gjør det lenger.. men mye mulig han er dritings. jeg ler jeg.. morsomt at han bare gikk da..kommer han tilbake tro?
Angelina Jolie Skrevet 2. november 2007 #13 Skrevet 2. november 2007 Haha... Nå er han tilbake. Han er nok bare sånn.
cherry coke Skrevet 2. november 2007 #14 Skrevet 2. november 2007 Har liksom alltid hatt respekt for han, men jeg vet ikke...han virker iallefall ikke helt god i dag=) Stein ELLER godt på en snurr....Om han er sånn til vanlig...stakkars stakkars mann...=)
smakk Skrevet 2. november 2007 #15 Skrevet 2. november 2007 Hæ?! Synes han er superfestlig jeg! Det meste han gjør er med et selvironisk glimt i øyet. BTW: Han er sånn til vanlig, og det er ikke alkohol..
cherry coke Skrevet 2. november 2007 #16 Skrevet 2. november 2007 Jeg har sett flere intervjuer med han , og da har han iallefall ikke vært sånn..Har også møtt han engang (tidligere TNT fan) og greit at han er litt sånn "peace and love", men ikke slik som i dag...
Gjest Skrevet 2. november 2007 #17 Skrevet 2. november 2007 Sikker? Har sett han på Rockeskolen og der virker han litt mer edru liksom.... Håper bare han faker og ikke driter seg så mye ut som det ser ut til....
smakk Skrevet 2. november 2007 #18 Skrevet 2. november 2007 Var det jeg mente med "selvironisk glimt i øyet" da. Han er fullt klar over hvordan han er/oppfattes, men driter i det og, som han gjorde her, spiller på det. Er jo et humorprogram. Har nok også "kost seg" litt først da..
Økologisk_knekkebrød Skrevet 2. november 2007 #19 Skrevet 2. november 2007 Synes rett og slett det var flaut å se dagens nytt på nytt.. :/ Men det der var nok mer pga alkohol enn hasj, fyren var jo ikke edru.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå