Gå til innhold

Se hva hasjen kan gjøre med deg!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehehe...Enig! For en sløvis=)

Skrevet

Mister man håret av det som Jonas Rønningen???.....eller hva han heter, he he he.

Skrevet

Nå er det jo opplyst å vedtatt at han har inntatt mer en alkohol da men......

Skrevet

Jepp og tissen blir halvert! Det så jeg helt hit :DD

Skrevet

jada... men oppførsel bærer mest preg av alkoholen i dag i alle fall..... Hakket for lystig til å ha røyka halm....

Skrevet

Herregu,,,Jeg har stor respekt for Ronni Le Tekrø som musiker, men dette her er jo direkte pinlig!!!!!

Skrevet

Ja, ikke sant? Jeg ble litt skuffa jeg.... mannen er jo ikke edru...Huff... Stakkar, trist syn egentlig...

(hadde de ikke tid til å finne en ny når han møtte dritings på jobb eller...?)

Skrevet

Trist er det rette ordet, ja! Det er jo ikke et direkteprogram? Hadde aldri latt han få slippe til og drite seg så loddrett ut som dette her...

Skrevet

gi dere nå da da. hehe. jeg tror som sagt at han har innrømmet å røyka litt for mye men at han ikke gjør det lenger.. men mye mulig han er dritings.

jeg ler jeg.. morsomt at han bare gikk da..kommer han tilbake tro?

Skrevet

Haha... Nå er han tilbake. Han er nok bare sånn.

Skrevet

Har liksom alltid hatt respekt for han, men jeg vet ikke...han virker iallefall ikke helt god i dag=) Stein ELLER godt på en snurr....Om han er sånn til vanlig...stakkars stakkars mann...=)

Skrevet

Hæ?! Synes han er superfestlig jeg! Det meste han gjør er med et selvironisk glimt i øyet.

BTW: Han er sånn til vanlig, og det er ikke alkohol..

Skrevet

Jeg har sett flere intervjuer med han , og da har han iallefall ikke vært sånn..Har også møtt han engang (tidligere TNT fan) og greit at han er litt sånn "peace and love", men ikke slik som i dag...

Skrevet

Sikker?

Har sett han på Rockeskolen og der virker han litt mer edru liksom.... Håper bare han faker og ikke driter seg så mye ut som det ser ut til....

Skrevet

Var det jeg mente med "selvironisk glimt i øyet" da. Han er fullt klar over hvordan han er/oppfattes, men driter i det og, som han gjorde her, spiller på det. Er jo et humorprogram.

Har nok også "kost seg" litt først da..

Skrevet

Synes rett og slett det var flaut å se dagens nytt på nytt.. :/

Men det der var nok mer pga alkohol enn hasj, fyren var jo ikke edru.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...