Junijenta - gifteklar:) Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Jenta mi på snart 5mnd spiser dårlig om dagen. Og jeg lurer på om det er en sammenheng med at nestle har tilsatt omega 3 og 6 i nanen? Virker som om hun kun spiser det hun må fordi hun er så sulten. Vet dere om man får kjøpt nan 2 uten det tilsatt? Og er det noen andre som har reagert på det? Takker for svar:) Synes forresten at det både smaker og lukter veldig tran, så skjønner hvis hun reagerer på det!
**My little Miss drama and I** Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 De har nan ha1 på apoteket den skal brukes hele veien.. min tulle bruker nan2 å reagere ikke på den.. men ungene er forskjellig, har du prøvd å byttet merke?! den nan ha1 på apoteket er for de som er allergisk mot melk, brukte den til hun var rundt 4,5 mnd før jeg byttet, man må ikke bytte visst man bruker den.. men hun får kun 2 flasker per dag nå er 6 mnd såe... prøv å bytt merke eller den på apoteket den er litt dyrere ,men de som har prøvd den er veldig fornøyde. vet ikke om sammhengen av omegaene har noe å si ,men uansett lykke til;))9
**My little Miss drama and I** Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 glemte å si at søstra mi sin unge han 5 mnd og hun må gå i han melka-bokstavelig.. men hun begynnte med grøt o.l å det spiste han som bare det! har du begynnt med fast føde da? å gi mindre melk om dagen?!
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2007 Hun får grøt osv og har fått nan fra hun var ca 1mnd i tillegg til mm så nan er greit men det er bare at jeg nå etter at de nye pakningene kom synes det lukter og smaker veldig tran! Skal prøve å bytte merke..
**My little Miss drama and I** Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Ja prøv det! har ikke merka noe til det jeg;-P men synes det lukter py og æsj uansett;)... hva med nan ha 1 da? uansett det er jo mange å velge mellom på markedet...
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 3. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2007 Skjønner godt at du ikke har merket noe:) Tok opp en annen pose idag. Luktet og smakte på den og den smakte helt annerledes-smakte sånn den skal. Så er nok noe galt med den ene posen. Selvom datoen er ok. Jeg tenkte ikke den tanken med engang siden de har skrevet på esken at nå med omega og etc... Ja ja...Da kan jeg iallefall fortsette med nan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå