Gå til innhold

Femi-Idol :-( er det bare meg eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som frykter utslettelsen av ekte mannfolk når jeg ser Idol i år? Først og fremst femien over alle femier-Kim Rune... Jeg klarer ikke å se på ham, fikk pizzaen i halsen og æsj æsj... Hvorfor står han og vrikker på rompen og vifter med hendene???

Nr. 2 er femiklatten mr.brannmann og så har vi jo lille Timian med jentestemmen...

Måtte bare få det ut... kanskje er det hormoner siden alle andre ser ut til å like dem, så unnskyld meg.

Jeg bare savner MENN!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, kanskje ikke så mange ekte mannfolk som melder seg på i en sangkonkurranse som primært har vært for ungdom hittil..? Men noen av deltagerene kan du få gratis av meg altså, spesielt Timian og Linnea. De er både irriterende og kan jo ikke synge. Håper Linda vinner jeg, hun er så søt, og for en stemme ;)

Skrevet

Tenker faktisk helt likt!

Glenn er vel mer mann da:=)

Men dem andre kan gå hjem til mamma å legge seg for min del!

Syns ikke timian er noe mer enn en liten gutt med lys sukkersøt stemme hahaha!

Fins skikkelige mannfolk i det hele tatt da!

SPY SPY

Skrevet

bæææh!!!

dette er på tryne!! hva er det dommerene har fått i seg???hvor pokker får de noe overhodet av det positive som de snakker om fra??

er knapt to personer i finalen som overhodet kan synge LITT....

Møøøøh!

Skrevet

Ja, Glenn er den eneste mannen der! Og nesten den eneste som kan synge (han er jo musiker). Jeg er nok litt preget av at samboeren min røk ut fra 70 til 40, og han er musiker og ekte mann (hehe...). Men de ville jo ikke ha sånne med, de trekker jo ikke nok fjortiser! Mange gode MUSIKERE som ikke kom med!

Det er viktigere med brannmannuniform (hva faen egentlig? han er jo ikke ferdig utdannet engang!)...

Tabbe fra dommerne i år altså :-(

Skrevet

helt enig med dere.latterlige deltagere i år..men jeg holder en finger opp for Åste!!

Skrevet

enig med du!!

Skrevet

Min samboer er brannmann, skikkelig sådan, og jeg er politidame, og da vi så wannabebrannmannMarius første gang ble vi skikkelig flaue over at det går an å gjøre noe sånn.... For å si det sånn; Han kommer til å slite med å få aksept i miljøet på en brannstasjon etter den femioppførselen sin... Tviler på at han har fått go fra ledelsen på brannstasjonen på å stille i uniform....

Til dere som er i tvil; Det fines skikkelige mannfolk blant brannmenn der ute!

Skrevet

hahaha, jeg takler faktisk heller ikke linnea eller timian! får helt noia av å se på dem...

kim er flink å synge men femininiteten har tatt litt overhånd der, kan ikke huske han va SÅ mye slik på auditionene...

Skrevet

Jeg vedder på at dommerne egentlig har innsett sin gedigne tabbe, men de vil ikke innrømme det, derfor gir de gode tilbakemeldinger...

Skrevet

Nei tydeligvis er det ikke bare deg.... SYND.

Og så om de er femi???

Jeg syns det er flott at det er så mange ulike type mennesker med på idol og andre show. Slik blir det mer godtatt å være annerledes/unik/særegen, og kanskje det kan bidra til at fler som har en liten kim-rune i magen kommer ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Slutt å vær så jæ... prippen og godta/respekter at vi er forskjellige.

Syns det rett og slett er forkastelig å si at en brekker seg av et menneske som er femi. FY!!

Hormoner eller ei - no excuse

Skrevet

Hehe, er visst ikke bare meg som har hormoner nei ;-)

Feminitet er for jenter (og homofile menn), det er min mening, ikke for hetero menn, da snur jeg meg vekk... Men som du sier, så er folk forskjellig, et eksempel er nok du og oss :-)

Skrevet

Hm...husker ikke alle navnene i farten men men...

Jeg synes de har altfor mange unge deltakere i år. Timian, Linnea...de er langt ifra ferdig utvikla stemmemessig, så de burde venta to-tre år.

Åste, Glenn og Kim-Rune er de eneste som virker moden og stabile.

Mulig Glenn er litt femi, men det gjør vel ikke noe. Jeg synes han er litt for "vibrerende"(tenker musikal).

Glenn har null scenetekke, men bra stemme(døde øyne liksom)

Åste har derimot både utstråling og sangstemme. Håper hun vinner dette...

Skrevet

Så hvis han er homofil da er det greit liksom??

Hormonell - jeg?? tror ikke det, ikke pga graviditet hvertfall. :(

Syns bare det er trist med voksne mennesker med sånne holdninger.

Skrevet

Ja enig mange unge med, litt synd for de kunne sikkert vært supre talenter om noen år, men folk misliker fler av dem så sterkt nå at di ikke vil ha en sjanse.

Enig med deg, Åste er suveren og Bjørn Johan - skikkelig snåling, men jeg digger det!!

Skrevet

Forresten Darla.

Ser du på Idol for å få din daglige dose av det motsatte kjønn??

For å opptre som Kim Rune gjør så skal du være ganske trygg på deg sjøl, og da er du i mine øyne et ekte mannfolk! Selvtillitt/humoristisk om sin egen væremåte/mooves.

Skrevet

Nei, den daglige dosen av motsatte kjønn får jeg ihvertfall ikke derfra, hehe...

Og ja, homofile kan være så femi som de bare vil, men hvis man skal stå for å være hetero mann, så får man oppføre seg deretter, det er min gammeldagse mening :-)

Jålete menn er ikke sexy, men gjør ikke noe om du er uenig i det så lenge jeg får være uenig med deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...