Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 smiler lite til meg og får ikke høre den gode latteren. nå er han syk da. sikkert pga røykinga mi. ute forresten. kanskje han ikke er glad i meg så mye.. 6 mnd
MissUnderCover Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 huff da, høres ut som en kjip dag for deg.. snuppa mi har nettopp vært syk, jeg røyker ikke.... så det kan alle bli. Og her det også pappan som bringer frem hikstelatteren, og ikke jeg.. jeg får noen smil hist og her, men ikke på langt nær sånn som pappan... så det er nok ikke så uvanlig.. snuppa her er 5 mnd og 1 uke...Han er VELDIG VELDIG gla i deg, du er jo mamman hans. Klart han er glad i deg!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 takk for svar:) godt å høre.. blir litt innelukket i sin egen verden..
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Så klart sønnen din er glad i deg!! Hvis han er syk er han nok bare litt sliten. Tror ikke noen babyer ikke er glad i mammaen sin! Men jeg skjønner følelsen; man vil jo helst at babyen skal smile og le hele tiden, men de har sikkert gode og dårlige dager de som oss:) Går over;)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Det er helt normalt å føle slik men jeg tror sønnen din er utrolig glad i deg, du har nok den fineste stemmen, fang og armer som holder rundt ham. Jeg hadde selv en liten nedtur her i uken, far var hjemme med småen mens jeg fikk en etterlengtet barnefri kafetur med venninne. Da jeg kom hjem etter to timer forventet jeg stor jubel men ble møtt av en pjokk som satt på fanget til faren og ikke en gang smilte til meg da jeg kom inn døren. Når far kommer hjem fra jobb går jo smilet rundt hodet! Men så like etterpå så forstod vi at han var skrubbsulten så etter en porsjon middag så kom smilene. De små jo også få lov til å ikke alltid være i strålende humør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå