dumme mamma Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Har hatt en veldig tøff måned (for meg i hvertfall, vet jeg skal ikke klage, er egentlig bare småting, men det har vært så mange av dem, og det dukker stadig opp fler) Mange av dere vet hva det dreier seg om. Etter det som har skjedd har jeg og sambo hatt det veldig bra og jeg føler at ting har blitt lettere i det siste. Men i dag var plutselig alt vanskelig for sambo, uansett. Jeg dro på arbeid, han og vesla dro for å handle. Så ringte han til meg helt fortvila fordi han hadde ikke nok penger på kortet, om jeg kunne føre over, men det gikk jo ikke fra jobb. Jeg sa at jeg kunne komme å betale, var 3 km. unna, men nei da. Han dro hjem. Jeg fikk så dårlig samvittighet at jeg dro fra jobb, betalte for varene og kjørte de hjem, det er 15 km. hver vei... Hadde vært enklere om han hadde kommet å lånt kortet mitt, eller ventet til jeg hadde kommet. Vet jeg ikke trengte å gjøre det, men fikk så vondt av dem. Huff dette ble rart og dumt, måtte bare skrive litt
-Hengebuksvinet- Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 har heldigvis ikke opplevd noe lignende. Flott at du har en fleksibel og medgjørlig sjef, da. Om man skal se det positive i situasjonen. Siden dere har det så pass stramt, at det kan være snakk om tomt kort, ville jeg prøvd å få litt bedre økonomisk styring. Selv vet jeg alltid om jeg har penger på lønnskonto, og ca hvor mye. På den måten slipper man sånne kjedelige overraskelser. Har jeg ikke det, må jeg rett og slett føre over fra en annen konto før jeg drar ut. Hadde aldri ringt og maset på gubben, mens han jobbet. Og synes vel kanskje det var litt dårlig gjort av din mann også, siden han visste at du kom til å bli bekymret. Men han fikk vel gjerne panikk. Men som sagt, flott at du har en ok jobb. Jeg kunne aldri dratt fra jobb, for å ordne opp i noe sånt.
dumme mamma Skrevet 2. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2007 det er ikke økonomien som var problemet egentlig, men at han ikke førte over før han dro. Ja, det var snilt at jeg fikk gå, men føler at jeg ikke gjør jobben min da. Har ikke skjedd før, og det var egentlig ikke derfor han ringte, men han kunne jo stukket innom å lånt kortet mitt i stedet da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå