&susy& Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Snuppa er nå blitt 6 mnd og hun startet med grøt (risgrøt m/morsmelk) for en uke siden. Etter det har avføringsmønsteret forandret seg drastisk. Når jeg fullammet hadde hun avføring hver 14. dag, nå er det ca 10 ganger i døgnet - dag som natt. Noen andre med liknende erfaring, og hvor lang tid gikk det før magen stabiliserte igjen?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Hadde hun så skjelden avføring da du fullammet?? Jeg fullammet frem til 4måneder men snuppa mi hadde avføring hver dag når jeg gjorde det og etter vi begynte med grøt har jeg ikke merket at det ble annerledes
&susy& Skrevet 2. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2007 Ja, og hun hadde ikke vondt i magen eller noe. På helsestasjonen sa de at det var greit siden hun bare fikk morsmelk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå