Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er nå blitt 6 mnd og hun startet med grøt (risgrøt m/morsmelk) for en uke siden. Etter det har avføringsmønsteret forandret seg drastisk. Når jeg fullammet hadde hun avføring hver 14. dag, nå er det ca 10 ganger i døgnet - dag som natt.

 

Noen andre med liknende erfaring, og hvor lang tid gikk det før magen stabiliserte igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde hun så skjelden avføring da du fullammet?? Jeg fullammet frem til 4måneder men snuppa mi hadde avføring hver dag når jeg gjorde det og etter vi begynte med grøt har jeg ikke merket at det ble annerledes

Skrevet

Ja, og hun hadde ikke vondt i magen eller noe. På helsestasjonen sa de at det var greit siden hun bare fikk morsmelk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...