bente69;) Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Jeg har eksakt samme nick som jeg logge meg inn med på bim i sept 03. Er det fler enn meg som har det opprinnlige nicket sitt enda? Syns ofte jeg ser innlegg om nickbytte. Så til dere som har bytta flere ganger, hvorfor bytter dere nick(så ofte)?
lille je Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Jeg har det samme som fra bim, aldri bytta... Logga meg vel inn i august i fjor, kanskje....
Gjest Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Ja. Tror jeg hadde noe annet helt i begynnelsen, men husker ikke hva =)
Monajenten Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Jeg har også hatt samme nick siden første gang jeg logget meg på BiM i april 2003.
Stor_smil Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Har også det samme som jeg alltid har hatt, helt fra jeg logge meg på for første gang på BiM i april 2005???
lenej :o) Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 første nicket mitt var lenej. og har hatt lenej83, og mamman til J&J, og tilbake til lenej igjen :) that's me baby!!!
Gjest Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Jeg logget meg inn på BiM som Tillab *og lille Embla* en gang i sommeren 06. I tiden mellom da og nå har jeg også hatt følgende nick; tillab *høygravid* tillab *fødeklar* tillab *dritlei* tillab *og lille Embla* tillab *og lille Embla* +1pp Og som dere ser så har jeg nå gjort om litt igjen, men tillab har jeg alltid vært!
Tommage♀♂ Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Hatt dette siden 3. desember 2005, da logget jeg meg inn med tom mage for første gang. Før det het jeg barnihelemagen, men det passet liksom ikke lenger=)
Honningmelon Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 Ja, har hatt nicket siden jeg kom inn hit i januar -04.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. november 2007 #11 Skrevet 2. november 2007 har bare forandret slutten Begynte som Lykke82, så ble jeg Lykke *fikk en gutt* og siden jeg er gravid igjen ble det:
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 2. november 2007 #12 Skrevet 2. november 2007 Jeg har også bare hatt et. Bare skiftet datoen fra 16 til 22;)
FuriLaks Skrevet 2. november 2007 #13 Skrevet 2. november 2007 Bytta for en liten stund siden for å være litt mer anonym....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. november 2007 #14 Skrevet 2. november 2007 Hatt det hele tiden fra jeg registrerte meg på BIM i januar 2006, bare hatt noen forskjellige "haler"..
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 2. november 2007 #15 Skrevet 2. november 2007 Har hatt det samme nicket siden mars 2006. Det var da jeg meldte meg inn på bim.
mayaya Skrevet 4. november 2007 #16 Skrevet 4. november 2007 All the way... Samme nick på flere forum før i tiden, faktisk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå