Gå til innhold

Nicket ditt, har du hatt det lenge?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har eksakt samme nick som jeg logge meg inn med på bim i sept 03. Er det fler enn meg som har det opprinnlige nicket sitt enda?

 

Syns ofte jeg ser innlegg om nickbytte. Så til dere som har bytta flere ganger, hvorfor bytter dere nick(så ofte)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det samme som fra bim, aldri bytta... Logga meg vel inn i august i fjor, kanskje....

Skrevet

Ja. Tror jeg hadde noe annet helt i begynnelsen, men husker ikke hva =)

Skrevet

Jeg har også hatt samme nick siden første gang jeg logget meg på BiM i april 2003.

Skrevet

Har også det samme som jeg alltid har hatt, helt fra jeg logge meg på for første gang på BiM i april 2005???

Skrevet

første nicket mitt var lenej. og har hatt lenej83, og mamman til J&J, og tilbake til lenej igjen :):) that's me baby!!!

Skrevet

Jeg logget meg inn på BiM som Tillab *og lille Embla* en gang i sommeren 06.

I tiden mellom da og nå har jeg også hatt følgende nick;

tillab *høygravid*

tillab *fødeklar*

tillab *dritlei*

tillab *og lille Embla*

tillab *og lille Embla* +1pp

Og som dere ser så har jeg nå gjort om litt igjen, men tillab har jeg alltid vært!

Skrevet

har alltid hatt navnet mitt med ja..:)

Skrevet

Hatt dette siden 3. desember 2005, da logget jeg meg inn med tom mage for første gang. Før det het jeg barnihelemagen, men det passet liksom ikke lenger=)

Skrevet

Ja, har hatt nicket siden jeg kom inn hit i januar -04.

Skrevet

har bare forandret slutten :)

Begynte som Lykke82, så ble jeg Lykke *fikk en gutt* og siden jeg er gravid igjen ble det:

Skrevet

Jeg har også bare hatt et. Bare skiftet datoen fra 16 til 22;)

Skrevet

Bytta for en liten stund siden for å være litt mer anonym.... :)

Skrevet

Hatt det hele tiden fra jeg registrerte meg på BIM i januar 2006, bare hatt noen forskjellige "haler"..

Skrevet

Har hatt det samme nicket siden mars 2006. Det var da jeg meldte meg inn på bim.

Skrevet

All the way... Samme nick på flere forum før i tiden, faktisk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...