Gå til innhold

nok en helg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på hvorfor man hele uka går og gleder seg til helga.

hva tror jeg kommer til å skje liksom? jeg vet jo hva som skjer. IKKE NOE. er det noe å glede seg til? nope.

men hva skal man gjøre? kan jo ikke bare gå bort til noen på gata eller butikken å spørre om de vil komme en tur på middag og se en film.

hvordan blir man egentlig kjent med nye mennesker? godt spørsmål, jeg er jo ikke på byen å drikker osv, ikke det at jeg hadde tro på å treffe noen der uansett for jeg er jo sjenert da, man kan da ikke bare gå bort til folk man ikke kjenner.

noen ganger kan man tenke, kanskje bare være for seg selv resten av livet, men hvem vil det? ikke jeg hvertfall.

har gjort meg en erfaring da på 27 år, og det er at det kommer ikke noen ukjente snille mennesker å ringer på døra mi. hvem vet liksom at jeg sitter her helt alene og kjeder meg? ingen...

men uansett det jeg luerer på er om det er noen som har tenkt til å kjede seg rundt lillestrøm området i morgen?

da kunne de jo gjøre det sammen med meg å sønnen min.

og hvis noen tror det er farlig så kan jeg forsikre om at det er det IKKE. jeg og min sønn er ganske harmløse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

visste jeg skulle bodd i lillestrøm jeg:P

men uansett hvorfor kan du ikke bare gå bort til noen og invitere på middag eller kaffe? om man får ett nei tar man ingen skade av det og får man ett ja er dagen gjort, jeg har faktisk gjort det selv noen ganger med hell:)

Skrevet

he he det er vel litt for skummelt da. er nok litt for reservert til det.

Skrevet

Hehe..kjenner den følelsen om å glede seg til helgen selv om jeg vet det ikke skjer noe. Eneste jeg er sikker på er at alle jeg kjenner da er ute på byen, så da blir jeg sittende her alene:P

Skrevet

Er dessverre ikke på Jessheim denne helga. Sier ifra når jeg skal i februar:p

Skrevet

ja det er jo litt skummelt, men kan være verdt ett forsøk da? ellers kan man jo finne noen over nett såklart, har møtt en del gjennom nettby da selv om jeg fortsatt er singel for det har jeg fått venner for livet gjennom å møte folk fra nettet;) var på nettet jeg møtte pappan til sønnen min hehe:)

Skrevet

Hva skjedde med hun du skulle møte da?Som du snakka med her inne?:-)

Skrevet

jo, nettet er jo en ting, men tror muligens det er lettere for jenter å få treff eller date enn for gutter.

Skrevet

joda, skal møtes en dag og det blir spennende det, men henne er bortreist denne helgen da. så da er det fortsatt en kjedlig helg.

Skrevet

Prøver du så går det nok;)

Skrevet

nja jeg tror det er lettere for gutter jeg da, men slikt er det alltid delte meninger på:)

Skrevet

ikke enig der. om du tar f.eks nettby da.

en manns profil. 600 ganger har han logget på og har 1100 besøkende.

en dames profil. 400 ganger pålogget og 4500 besøkende.

ei jeg var sammen med en gang hadde profil der og det stod i profilen at vi var sammen likevel fikk hun 3-4 spm hver dag om møter osv. enda ikke noen damer som har sendt meg brev om å møtes.

ergo så er det vel lettere for damer å treffe mannfolk på nettet tror jeg.

Skrevet

Du får heller prøve de litt mer seriøse nettstedene, der det ikke florerer av overkåte unggutter som spørr alle jenter om date.

Finnes vel til og med noen sider som ikke er for oss unge, tror det er fra 25+ og oppover:)

Skrevet

Vel her flyter det ikkje over av meldinger på Nettby. Ikkje at eg gjer så mykje for det heller. :)

Hadde du vert på denne kanten av landet så skulle du ha fått invitert meg på besøk :)

Skrevet

se det slik da, det er mennene som skriver til oss jenter, det er ikke fordi vi er flinke til å kontakte mennene om du skjønner? hadde ingen skrevet til meg hadde jeg nok kjedet meg på nettby:) har du profil dær skal jeg gjerne skrive til deg jeg;);)

Skrevet

der har jeg nok profil vettu. verdens kjedligste sådann.

heter larsssi der da.

Skrevet

Ja var ikkje den mest utfyllende profilen, men ein sjarmerandes alene pappa ;)

Skrevet

ja den var sannelig innholdsrik;);) men ikke verst likevel, du har varme fine øyne:)

Skrevet

ja harr alt hvert og tittet og registrerte at det måtte være deg=)

Skrevet

Ja regnet med at du skjønte det egentlig, men for høflighets skyld måtte jeg si fra:):) Jeg har en meget rar profil fordi jeg er i sært humør i kveld og satt å flikka på profilen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...