Mulle :) Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Herregud..... Hun er nesten like tragisk som Linnea.. Snakker da om Linda
Mamma´n til A og F Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Nei, syns jeg ikke. Syns hun har stemme med trøkk!
Mulle :) Skrevet 2. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2007 Blir mer skriking enn synging for min del hvertfall
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Var bedre enn Linnea, men ikke knall bra
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Synes Linda er bedre enn Linnea ja.. Hun har en bra stemme. Linnea derimot..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå