mettings Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 "yade, for de som liker sjokolade!" En catchy reklame, og en vanvittig god sjokolade!! Har holdt stand helt til nå, men fikk ikke lenger. Kjøpte Yade trippelsjokolade, og den er helt fantastisk! Så løp og kjøp! PS: jobber ikke på Nidar eller får provisjon av salget;O)
*Minnie Mus* Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Likte den ikke i det hele tatt jeg, og reklamen er så typisk norsk he he synes den er tragisk jeg da:-) Men som du sier så gjør den et visst inntrykk, det er vel det de er ute etter også!
strekkmerketrollet Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 ååååå den er SÅ GOOOOD!!!! er avhengi jeg.... *rødme*
Allean, Fia og lillebror Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Jeg ble faktisk ganske skuffet jeg. Sjokoladen var tynn, og ikke smakte den spesielt godt heller. Og jeg som hadde gledet meg sånn...
Lillebror og stoerebror Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Den er helt fantastisk. Mmmmm. Synd den er så dyr da, men mmmm...
Yo&La+spire Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 "ting som gjør deg glad kan ikke skade" *jippi!*
smakk Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Sinnsykt å betale 23 kr for en tynn sjokoladeplate!! Trippelsjokolade smakte ganske likt som kinderegg synes jeg...
høstbarn:) Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 meg om min kjære er hektet, den er driiiiitgod;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå