Bdancer Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 hvordan er dette med bading i svømmehall igjen? Finner ikke noe info på trygt-guiden... Jeg er i uke 37. Så lenge slimproppen er på plass så skal det vel gå greit? Eller er det fare for infeksjoner??
Gjest Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 tror det går fint å bade i svømmehall. selv har eg vært på gravid svømming i dag. og min slimpropp gikk for 2 ukersiden. så for meg gikk det fint:)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 mi jordmor ba meg holde opp en 3 uker før termin. grunnet infeksjon og faktisk for de andre sin del dersom vannet mitt e.l skulle gå
Gjest Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Spurte min jordmor om dette, og ho sa at det er så mye klor i vannet og at det ikke er risiko for infeksjon. Men bobblebad derimot skal vi ikke være i det hele tatt. Så bare bad i svømmebasseng
Bdancer Skrevet 3. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2007 Takk for svar. jeg har jo 4 uker igjen til termin så kan jo ta noen svømmeturer iløpet av denne uken hverfall hehe:) Boblebad skal jeg holde meg una, der er det mye bakterier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå