Gå til innhold

bringebærbladte og kapsler og alt det der...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva hjalp det for og hva slags merker kjøper dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøper te fra klosterurter (føres av sunkost)

kapslene er fra nature sunshine..jeg drikker bare maaassse te, jeg da!

grunnen er for å hjelpe livmora litt! (bla sammentrekning etter fødsel) noen merker også at de får fler kynnere av det. det setter ikke igang fødsel, eller korter den ned spesielt mye, men gir iallefall litt hjelp til livmora!

har ikke født ennå, men lest om flere her inne som har fått "skryt" av jm på fødeavdelinga etter fødsel, siden livmora trakk seg fort tilbake igjen!

verdt et forsøk, iallefall!

jeg starta m teen i uke 35! og økt doseringa underveis! kan gi en oppdatering om en ukes tid, om det hjelper! ;)

Skrevet

synes alt sånt er verdt å prøve! Husker du navnet på selve te'en?

Jeg er 37+2 idag, så skulle vel startet for en stund siden men... hvor mye burde jeg drikke synes du?

Skrevet

det er bare å starte med en gang!!

teen heter bare bringebærblad te, kommer i grønn pose (løsvekt)

det finnes en type te i poser, men den er altfor svak, siden den inneholder litt andre ting også..

teen smaker ikke så godt, så jeg pleier å ta et par ss i en sil, heller over vann, og lar det trekke under lokk/folie i minst fem min, og da tilsetter jeg litt annen te mot slutten, om morningen bruker jeg svart te (koffein må man ha!) og utover dagen bruker jeg frukt eller krydderte, så overdøver det smaken til bladene!

du kan godt drikke 3-5 kopper om dagen!

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...